شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28978
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: امام جمعه بوشهر بیان کرد: سهمیه مصوبه حداقل ۵۰ درصد اشتغال بومی مراعات نمی‌شود و از مسئولان صنایع نفت و گاز می‌خواهم این حداقل حقوق مردم استان بوشهر را رعایت کنند.

تاریخ انتشار: شنبه ، 22 شهریور 1399 - 10:50

ایسنا/آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود بیان کرد: عمل قبیح توهین به پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و اهانت به قرآن کریم از سوی مزدوران جهان استکبار که دستشان به خون میلیون‌ها انسان بی گناه در طول تاریخ آغشته است و قلمشان همواره آلوده به جنایت و خیانت و انحراف و تحریف است محکوم می‌کنیم.

 

او افزود: این عمل نشانه ‏عجز و سقوط فرهنگی جهان غرب و مدعیان دروغین حقوق بشر و افشای ماهیت جنایتکاران جهان استکبار و عقب افتاده‌های سیاسی و فکری است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرد: مردم مسلمان و آزاده جهان با هوشمندی توطئه‌های این جنایت پیشگان را محکوم کرده‌اند و این عمل ضد انسانی مسلمانان را بر اعتقاد و التزام عملی به مبانی اسلام با وحدت و همدلی و با بیداری و مقاومت و برخورد قاطع با نفرین شدگان خداوند مصمم‌تر خواهد کرد.

 

صفایی بوشهری در بخش دیگر پیام خود ابراز امیدواری کرده است، مسئولان آموزش و پرورش در دو عرصه آموزش و سلامت دانش آموزان و برنامه دقیق علمی و مراقبت‌های کافی بهداشتی بیش از این به عمل آوردند و شبکه آموزش مجازی را کامل‌تر و کارآمد‌تر کنند. از خانواده‌ها نیز تقاضا دارم با نظارت و همکاری‌های لازم با  بخش آموزش، از فرزندان خود مواظبت بهداشتی کنند.

 

او، بیان کرده است: بیکاری یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم استان بوشهر به ویژه جوانان است، سهمیه مصوبه حداقل ۵۰ درصد اشتغال بومی مراعات نمی‌شود و از همین رو مردم استان دچار آسیب‌های جدی اقتصادی و اجتماعی شده‌اند از همه مسئولان مربوط به ویژه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی می‌خواهم این موضوع را مراعات کنند و این حداقل حقوق مردم استان بوشهر است.

 

امام جمعه بوشهر تاکید کرده است: گرانی‌های موجود و کاذب که ناشی از نبود برنامه ریزی صحیح، مدیریت کارآمد و نظارت بازدارنده است معیشت و زندگش اقتصادی مردم را تحت تاثیر بسیار داده و اقشار کم درآمد را دچار آسیب‌های جدی کرده است.

صفایی بوشهری از همه مسئولان اجرایی کشور که مسئولیت مستقیم این امور را به دست دارند خواسته، در این امور تدابیر و مدیریت کارآمد داشته باشند و از قوه قضائیه درخواست کرده است نظارت قاطع به این امور اعمال کنند و از مجلس شورای اسلامی در این موضوع با وضع قوانین مناسب و نظارت جامع اوضاع معیشتی را به سامان رسانند که این خواست به حق مردم، گله مردم و سخن مردم است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا