جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28816
تعداد نظرات: ۰

رزمایش سایبری بیمه سلامت به منظور اطلاع رسانی شفاف و سریع در عرصه سلامت با شرکت استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر، کردستان، چهارمحال بختیاری، مازندران و تهران به میزبانی تبریز برگزار شد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 29 مرداد 1399 - 13:44

به گزارش رابط عمومی اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی، مدیر کل بیمه سلامت استان در این رزمایش که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: شرایط اطلاع رسانی در دنیای امروز تغییر کرده است و اگر در فضای مجازی نتوانیم حضور موثری داشته باشیم دچار مشکل خواهیم شد‌.

وحید مجیدی اظهار کرد: اطلاع رسانی دیجیتال در حوزه سلامت دغدغه مهم در این برهه از زمان است، به خصوص اینکه بیمه سلامت یک سازمان الکترونیک محور است.
وی هدف در این رزمایش را افزایش چرخش اطلاعات سازمان بیمه سلامت به عنوان یک سازمان خدمت گذار دانست.
مجیدی با اشاره به هجمه ها در فضای مجازی طی ماه های اخیر در حوزه سلامت گفت: اگر نتوانیم مسائل را خوب توضیح دهیم و اطلاعات کامل را ارائه دهیم قافله را باخته ایم‌.

مجیدی با تاکید بر تلاش این مجموعه در راستای تحقق دولت الکترونیک از رسانه ها به عنوان حامیان مردم در حوزه سلامت یاد کرد و افزود: اگر رسانه ها اخبار و اطلاعات مورد نیاز مردم را خوب انتقال دهند موجب ایجاد آرامش بین مردم می شوند، به طوری که در بحث کرونا نیز علاوه بر شاهد عملکرد حاکمیت و رسانه ها در بحث اطلاع رسانی بودیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۱۴ هزار موسسه در کل کشور نسخ خود را به صورت الکترونیکی ارسال می کنند، افزود: در این حالت بیماران می توانند تنها با دست داشتن یک کد ملی احراز هویت شوند و نیاز به دفترچه نیست.

مجیدی با اشاره به برنامه های این سازمان در توسعه دولت الکترونیک گفت: سال گذشته استان آذربایجان شرقی به همراه چهار استان دیگر به عنوان پایلوت نسخه نویسی الکترونیکی در مطب ها انتخاب شد و با عملکرد خوبی که وجود داشت از پایلوت خارج شدیم و تمام کشور وارد شد.

گفتنی است، در پایان این همایش از پوستر این رزمایش سایبری بیمه سلامت رونمایی شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا