چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28807
تعداد نظرات: ۱
در نشست شورای شهر بوشهر مطرح شد:

نشست علنی شورای شهر بوشهر با حضور ۷ عضو شورای شهر و غیبت طاهره شمشیری و مهرزاد آسایش عصر سه شنبه برگزار شد .

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 28 مرداد 1399 - 23:51

بعد از تایید نشدن فردین خورشیدیان به عنوان شهردار بندر بوشهر بحث‌هایی پیرامون گزینه‌های مطرح شده و حاشیه‌های به وجود آمده در فضای مجازی منتشر شد. بعضی از رسانه‌ها از انتخاب شهردار در جلسه امروز خبر داده بودند.

 

به عنوان کوچک‌ترین عضو شورا تقاضا دارم اختلافات را کنار بگذارند

روح اله نصرتی نائب رییس شورای شهر درباره انتخاب شهردار بوشهر اظهار داشت :  اعضای شورا هنوز بر روی گزینه خاصی به نتیجه نرسیده‌اند و قرار شد دهدار رییس شورا گزینه‌ها را به دستگاه‌های نظارتی اعلام بکند .به عنوان کوچک‌ترین عضو شورا از همکاران عزیزم تقاضا دارم اگر اختلاف سلیقه و دیدگاه دارید الان زمان و شرایط مناسبی نیست باید این اختلافات را کنار بگذاریم و تصمیم درستی بگیریم.

وی اضافه کرد : هنوز دیر نشده است باید هر چه زودتر شهرداری انتخاب کنیم که بتواند در این چند ماه به شهر و پروژه‌های عمرانی حرکتی بدهد و در بحث انتخاب چندین شهردار در این سه سال، شورا به وظیفه قانونی خودش عمل کرد ولی بعد از آن مورد تایید دستگاه های نظارتی قرار نگرفتند. باید ۹ نفر اعضای شورا دورهم بنشینیم و گزینه‌ها رو ارزیابی کنیم و بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

 

گلایه مردم از وجود چاله و چوله‌های شهر

کیوان هاشم‌زاده عضو شورای شهر بوشهر اظهار کرد: اینقدر از گلایه‌های مردم نسبت به کمبود آسفالت و چاله و چوله‌های شهر گفتیم که زبان‌مان لال شد و کاری انجام نشد . درباره تیم شاهین بدهی برای ما به وجود آورده ولی برای شور و نشاط اجتماعی از شاهین باید حمایت شود و در هفته آینده باید تعیین تکلیف شود.

 

 

باید از شاهین در لیگ یک هم حمایت شود

عبدالخالق برزگر زاده دیگر عضو شورای شهر به موضوع تیم شاهین پرداخت و یادآور شد : شهرداری بوشهر سالیان گذشته امتیاز شاهین را خرید و با حمایت که انجام داد شاهین به لیگ برتر صعود کرد و باعث شد سرزندگی در بین مردم بوشهر بیشتر شود. شهرداری خودش را صاحب شاهین می‌داند ولی صاحب اصلی شاهین پیشکسوتان و هوداران شاهین هستند.

 

وی بیان داشت : در فصل جدید باید تمهیداتی اتخاذ کنیم تا فصل بعد ضربه‌هایی که در این فصل خوردیم دیگر متحمل نشویم. به زودی باید جلسه اضطراری باید تشکیل بدهیم چون ۶ شهریور نقل و انتقالات و نباید این زمان را از دست بدهیم . زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که شهرداری نمی‌خواهد تیم‌داری کند .این قابل پذیرش نیست باید شاهین با قدرت در مسابقات دسته یک شرکت کند و شهرداری باید از آن حمایت کند.

 

شاهین از لحاظ ساختاری مشکل دارد

ندا عبداله زاده رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر اظهار داشت : باید به صورتی از تیم شاهین حمایت کنیم که به شهرداری آسیبی نرسد . متاسفانه میشو سرمربی خارجی شاهین در بدترین زمان ممکن تیم را رها کرد .

وی بیان داشت : تیم شاهین از لحاظ ساختاری مشکل دارد و یک مربی که تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورده و بعد از سه بازی و با یک باخت آن را کنار میزنیم ولی یک مربی دیگر که ۴۵۰ میلیون گرفت بعد از سه بازی و با سه شکست توسط هواردارن حمایت شد و شعار داند دوستت داریم، باید گلایه کنم از هوارادان که چنین برخورد دوگانه‌ای داشتند.

 

ورودی شهر زیبنده مرکز استان نیست

اکبر توسلی دیگر عضو شورای شهر با انتقاد از وضعیت شهر گفت : وضعیت تخلفات در شهر بیداد می‌کند و برای نمونه در باهنر زمین کمتر از متری ۲۰ میلیون پیدا نمی‌شود ولی ما نرخ کارشناسی چند محاسبه می کنیم و خود این باعث تخلف می شود.

وی اظهار داشت : وقتی از پروژه تقاطع همسطح رد می شویم تاسف می خورم این وضعیت، زیبنده مرکز استان نیست و پروژه ای که ۳۰ میلیارد برآورد شده با کمتر از ۱۰۰ میلیارد تکمیل نخواهد شد.


تعداد نظرات: ۱
ناشناس
23:51 - 1399/05/28

بابا واقعا جای تاسفه برای مرکز استان باشی و هفتاد درصد درآمد ایران از بوشهر باشه ولی یک دونه خیابون یا کوچه درست نداره

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا