شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28496
تعداد نظرات: ۰
رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر:

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: از روزی که به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر مستقرشده‌ام تعهد کرده‌ام که فوتبال استان را فوتبال پاک خواهم کرد بنابراین پاک‌سازی ادامه خواهد داشت.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 19 خرداد 1399 - 10:43

 پاک‌سازی فوتبال استان بوشهر با قاطعیت ادامه خواهد داشت

امیرحسین محتشم عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون شماری از عرصه کلان فوتبال بوشهر کنار گذاشته‌شده‌اند و افراد دیگری که از لحاظ فنی و فوتبالی مغایر با اهداف هیئت فوتبال گام بردارند از این قطار پیاده خواهند شد.

وی بابیان اینکه تغییر و تحولاتی که از ابتدای مسئولیتم در این عرصه آغازشده است، ادامه خواهد یافت اضافه کرد: فوتبال استان بوشهر رودخانه و با بیرون رفتن شماری افراد جریان آن قطع نخواهد شد و اکنون فوتبال در استان بوشهر با خرد جمعی و به صورت گروهی اداره می‌شود.

محتشم اظهار داشت: مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان بوشهر ۲۹ خردادماه جاری برگزار می‌شود که در این نشست اعضای هیئت‌رئیسه، نواب رئیس، نمایندگان باشگاه‌ها و هیئت فوتبال شهرستان‌ها و مناطق انتخاب خواهند شد.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر بیان کرد: هرچند با تغییر و تحولاتی که رخ‌داده قابل پیش‌بینی بود برخی دوستان که از بدنه هیئت فوتبال جدا شدند درصدد جمع‌آوری امضا برای استیضاحم باشند اما مطابق بند ۱۲ ماده ۲۴ اساس‌نامه هیئت‌ها اعضا مجمع می‌توانند رئیس هیئت را استیضاح کنند و می‌پذیرم که در چنین شرایطی باید پاسخگوی عملکرد خود به اعضا باشم.

محتشم عنوان کرد: همه برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای هیئت فوتبال استان بوشهر تلفیقی از اساس‌نامه‌های فدراسیون فوتبال و این هیئت است.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: چنانچه قرار است رشد و توسعه‌ای در فوتبال استان بوشهر رقم بخورد این مهم نیاز به برنامه دارد که در هیئت استان این مهم به‌طور جدی موردتوجه قرارگرفته است.

وی درباره استعفای سرپرست دبیرخانه هیئت فوتبال بوشهر گفت: دبیر باید شرایطی همچون مدرک کارشناسی، شرایط احراز، پنج سال سابقه کار فوتبالی و نداشتن سوءپیشینه باشد که سرپرست دبیرخانه هیئت نیز با توجه به آشنایی با قوانین تصمیم به استعفا گرفت.

محتشم در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال لیگ برتری بانوان استان بوشهر گفت: تیم داری توسط هیئت خلاف قوانین و مقررات است و همین موضوع منجر شد تا این هیئت نتواند در راستای حمایت از این تیم گام بردارد.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر درباره ارسال پرونده‌های مرتبط با اخاذی، دلالی و کلاه‌برداری به این هیئت گفت: به عنوان یک مدیر و پدر فوتبال استان بوشهر باید خیلی شفاف پاسخگو باشم و تاکنون هیچ پرونده‌ای به هیئت فوتبال نرسیده که آن را اجرا نکرده باشم.

وی بابیان اینکه طبق اساس‌نامه فوتبال باید هر اتفاقی در فوتبال بیفتد طبق اساس‌نامه باید در خانواده فوتبال حل شود و به بیرون درز نکند افزود: در این ارتباط پرونده‌هایی داشتیم که از برخی از دوستان اخاذی شده که آن‌ها را به جلو بردیم و حتی به مرحله قضائی کشیده است.

محتشم بابیان اینکه در سه تا چهار موضوع دیگر نیز مراجعه و مستند اعلام کردند پول به‌حساب افرادی رفته که پیگیری آن همچنان ادامه دارد خاطرنشان کرد: با این شرایط هرکسی که احساس می‌کند حقش در هیئت فوتبال استان ضایع‌شده و یا اینکه غیرقانونی برکنار شده این موضوع را به صورت رسمی اعلام کند تا دلایل مرتبط با آن را اعلام کنم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا