یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28491
تعداد نظرات: ۰
مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: برنامه آموزش غیر حضوری دهیاران، کارکنان دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاهای استان بوشهر ابلاغ شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 19 خرداد 1399 - 10:39

فاطمه دهقانی افزود: با توجه به ضرورت و اهمیت نقش آموزش در توانمند سازی نیروی انسانی دهیاری ها به ویژه برای نیروهای بدو خدمت و با ملاحظه شرایط بیماری کرونا  مرحله اول آموزش غیر حضوری دهیاران، کارکنان دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاهای استان بوشهر در ۷ عنوان از روز شنبه ۱۷خردادماه آغاز می شود. وی همچنین از برگزاری یک دوره آموزشی ویژه پایگاه های آتش نشانی روستایی در اول تیر ماه خبر دارد و گفت: این دوره نیز با حضور کارکنان پایگاه های آتش نشانی و دهیاران روستاهای مربوطه به صورت عملی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته اول تیر ماه و در شهرستان تنگستان برگزار خواهد شد.

 

فاطمه دهقانی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر تاکید کرد حضور کلیه دهیاران و کارکنان دهیاری ها در این دوره ها الزامی است و در پایان هردوره به کسانی که ضمن شرکت در دوره، در آزمون مربوطه که به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، نیز نصاب لازم را کسب نمایند، گواهینامه آموزشی اعطا می‌شود که بر اساس بخشنامه بودجه در پایان سال می توانند از پاداش آموزشی مربوطه نیز بهره مند شوند.
دوره های آموزشی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۶تا ۷ و نیم عصر و روزهای پنجشنبه ۹تا ۱۲صبح برگزار می‌شود .کلیه دوره ها بر بسترLms و به نشانی اینترنتی Lms.bpnu.ir/dehyari برگزار می‌شود و از طریق گوشی تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و رایانه نیز قابل استفاده می باشد.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا