پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28307
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: آماده‌ایم زمین مورد نیاز برای ساخت بازارچه عرضه آبزیان در بزرگراه امام علی (ع) اختصاص دهیم.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 28 اردیبهشت 1399 - 09:53

به گزارش صدای استان؛ ابوذر دهدار در نشست هم اندیشی اعضای شورا و سرپرست شهرداری با رئیس و هیات مدیره اتاق اصناف مرکز استان، بیان کرد: حاضریم زمین لازم را برای ایجاد بازارچه نوین عرضه آبزیان در بزرگراه امام علی (ع) در اختیار این صنف قرار دهیم.

او، همچنین با قدردانی از اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی زیر پوشش و بازاریان بوشهر که با شیوع ویروس کرونا، کسب و کارشان را در زمان اوج کار تعطیل کردند، ابراز امیدواری کرد دولت خدمات حمایتی مناسبی به این افراد ارائه دهد.

رئیس شورای شهر بوشهر، ادامه داد: معافیت دو ماه اجاره بها کسبه‌ای که در املاک شهرداری مشغول به فعالیت هستند و به دلیل کرونا مغازه‌های خود تعطیل کردند، تمدید جایزه خوش حسابی و عقب افتادن چک‌های سر رسیده شده از جمله کار‌هایی بود که ما در شورا برای حمایت از بازاریان انجام دادیم.

دهدار همچنین بر ضرورت تعامل بین شورا، شهرداری و اتاق اصناف به منظور حل مشکلات شهر از جمله ساماندهی دست‌فروشان، جلوگیری از سد معبر و مشارکت بازاریان در زیبایی و مبلمان شهر و سامان دهی بازار تاکید کرد.

گرانی‌های سرسام آور در بوشهر

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: درد مشترک ساکنان این شهر گرانی سرسام آور است. هر روز شاهد افزایش قیمت‌ها به‌ویژه در حوزه موادغذایی هستیم که باعث کوچک‌تر شدن سبد غذایی مردم شده است.

طاهره شمشیری بیان کرد: از اتاق اصناف و دستگاه‌های نظارتی متولی انتظار داریم بر وضعیت قیمت‌ها در بوشهر با جدیت نظارت کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا