جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28231
تعداد نظرات: ۰

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۲۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۹ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 24 اردیبهشت 1399 - 12:40

دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۳۹۸ نفر است که از این تعداد ۲۳۰ مرد و ۱۶۸ زن هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۹ مورد مثبت جدید،۳ مورد در بوشهر، ۴ مورد در دشتستان، یک مورد در تنگستان و یک مورد در دیر شناسایی‌شده‌اند.
وی تصریح کرد: سه بیمار جدید شهرستان بوشهر، دو خانم ۳۸ و ۳۱ ساله و آقایی ۳۱ ساله هستند که خانم ۳۸ که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارد و خانم ۳۱ ساله نیز پس از گذراندن دوره درمان ترخیص و در مراقبت خانگی قرار دارد و آقای ۳۱ در بیمارستان برای گذراندن دوره درمان خود بستری است.
دکتر کشمیری اضافه کرد: چهار بیمار جدید شهرستان دشتستان، آقایانی ۷۲، ۴۴، ۳۵ و ۳۴ ساله که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شناسایی‌شده و سابقه تماس با مورد مثبت نیز داشته‌اند و در مراقبت خانگی قرار دارند.
وی بیان کرد: بیمار جدید شهرستان تنگستان کودکی ۵ ساله است که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شناسایی‌شده و سابقه تماس با مورد مثبت نیز داشته‌اند و در مراقبت خانگی قرار دارد.
دکتر کشمیری اضافه کرد: بیمار جدید شهرستان دیر خانمی ۳۶ ساله ساکن شیراز است که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارد.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۳۹۸ نفر) تاکنون ۲۲۳ نفر از آنان بهبودیافته و ۱۵۴ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۹ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا