پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 28090
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: سرپرست جدید شهرداری بوشهر گفت: ایجاد درآمدهای پایدار و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار دارد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 17 اردیبهشت 1399 - 09:35

به گزارش صدای استان به نقل از مهر؛ فردین خورشیدیان در آئین معرفی شهردار جدید بوشهر اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی جامعه و همچنین تأثیرات بیماری کرونا بر اقتصاد خانواده‌ها تأمین حقوق و مزایای به‌موقع کارکنان شهرداری بوشهر موردتوجه ویژه است.

 تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت شهرداری بوشهر قرار دارد

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های امیری از حسن اعتماد شورا به وی تشکر کرد و افزود: ایجاد درآمدهای پایدار و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز با اشاره به استعفای سید نورالدین امیری از پست شهرداری بوشهر و با قدردانی از تلاش ۱۹ ماهه وی، اظهار داشت: در این راستا فردین خورشیدیان به عنوان سرپرست شهرداری بوشهر که از بدنه شهرداری است انتخاب شد.

ابوذر دهدار با تبریک انتخاب فردین خورشیدیان به عنوان سرپرست شهرداری بوشهر و بابیان اینکه وی سوابق و تجربیات ۲ دوره سرپرستی شهرداری بوشهر در کارنامه خود دارد خواستار همدلی و همکاری مجموعه مدیریتی شهرداری با سرپرست شهرداری شد.

وی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در اولویت برنامه شورا و شهرداری بوشهر دانست و تأکید کرد: در این میان تکمیل و بهره‌برداری از ۲ پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شهید سردار قاسم سلیمانی و گذر سر تل به نیروگاه اتمی بوشهر حائز اهمیت است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تکریم ارباب‌رجوع و مدارا جویی و سرعت عمل در خواسته‌های منطقی مردم را حق شهروندان دانست و عنوان کرد: دایر کردن دفتر پیشخوان برای تکریم ارباب‌رجوع می‌تواند خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارائه کند.

دهدار با تأکید بر مدیریت مطالبات سازمان‌های وابسته به شهرداری بوشهر خاطرنشان کرد: در این راستا از تیم شاهین شهرداری بوشهر نباید مغفول شد و تلاش شود با حمایت لازم این تیم در لیگ برتر ماندگار شود.

در پی استعفای شهردار بوشهر و موافقت اعضای شورای شهر، فردین خورشیدیان به عنوان سرپرست شهرداری بوشهر معرفی شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا