شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 27952
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: فرماندار شهرستان تنگستان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به عمران روستایی گفت: ۷۰ درصد مردم تنگستان ساکن روستا هستند.

تاریخ انتشار: جمعه ، 12 اردیبهشت 1399 - 13:53

به گزارش صدای استان؛ عبدالحسن رفیعی‌پور در جلسه تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنگستان اظهار داشت: با توجه به اینکه ۷۰ درصد جمعیت شهرستان در روستاها ساکن هستند، نیازمند توجه ویژه به عمران و آبادانی روستاها است.

رفیعی پور بیان داشت: اقدامات و اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاهای شهرستان قابل قبول بوده و در چند سال اخیر توسعه روستاهای شهرستان در مسیر خوبی قرار گرفته است.

وی با تشکر از زحمات و تلاش‌های ۱۳ ساله احمدی بعنوان مدیر بنیاد مسکن شهرستان افزود: پیگیری مستمر، صداقت، دلسوزی و ارتباط بسیار خوب ایشان با شوراها، دهیاران و مردم روستا رمز موفقیت ایشان در خدمت رسانی به روستاهای شهرستان بود.

فرماندار تنگستان عنوان کرد: اجرای پروژه‌های آسفالت معابر، زمین چمن مصنوعی، بوستان‌های امید و … در چند سال اخیر در این دولت و در روستاهای تنگستان بسیار چشمگیر و تحول بسیار خوبی در روستاها ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه چرخش مدیریت باعث رشد در سازمان می‌شود خاطر نشان کرد: باید از تمام ظرفیت مدیران برای خدمت‌رسانی به آحاد مردم به کار ببریم و امیدوارم آقای احمدی در مسئولیت جدید نیز منشأ اثر و خدمت خالصانه برای مردم بوده و آقای افرند بعنوان مدیر جدید بنیاد مسکن تنگستان نیز با روحیه جوانی، خدمت رسانی جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا