یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 27888
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس اتاق اصناف استان بوشهر گفت: با پیگیری اتاق اصناف و موافقت مشروط ستاد استانی مدیریت کرونا، آرایشگاه‌های زنانه و پیرایشگاه‌های مردانه از فردا نهم اردیبهشت می‌توانند فعالیت کنند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 9 اردیبهشت 1399 - 10:20

به‌گزارش صدای استان به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مصطفی گراشی گفت: ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا امروز مصوب کرد که آرایشگاه‌های زنانه و پیرایشگاه‌های مردانه می‌توانند از فردا نهم اردیبهشت به‌شرط نوبت‌دهی تلفنی، رعایت موازین بهداشتی و بدون اجتماع و تنها با حضور یک مشتری فعالیت خود را ازسربگیرند.

او در ادامه افزود که هم‌چنین در این نشست مصوب و تأکید شد که اگر این واحد‌های صنفی این شرط‌ها را رعایت نکردند بازرسان بی‌درنگ آن‌ها را تعطیل و جریمه کنند.

گراشی با اشاره به این‌که تمامی واحد‌های صنفی در سامانه وزارت بهداشت تعهد داده‌اند که برای بازگشایی واحد‌های خود نکات بهداشتی را رعایت کنند، اضافه کرد: البته ما با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در حال رایزنی هستیم تا آریشگاه‌ها و پیرایشگاه‌هایی که محیط بزرگتری دارند با حفظ فاصله‌گذاری به مشتریان بیشتری خدمات‌رسانی کنند.

رئیس اتاق اصناف استان بوشهر هم‌چنین گفت که مصوب شد که با توجه به ساعت تابستانی، از امروز واحد‌های صنفی تا ساعت ۲۱:۳۰ و نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و میوه‌فروشی‌ها نیز تا ۲۳:۳۰ فعالیت داشته باشند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا