شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 27799
تعداد نظرات: ۱

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با بهبودی قطعی ۱۰ بیمار دیگر مجموع افرادی که تاکنون در استان بوشهر از ویروس کرونای جدید به‌طور کامل رهایی یافته‌اند به عدد ۱۳۵ رسید.

تاریخ انتشار: جمعه ، 5 اردیبهشت 1399 - 12:30

دکتر سعید کشمیری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۳ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۳۵ نفر از بیماری بهبودی کامل یافته، ۳۲ نفر نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت قرار دارند و هشت بیمار دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
دکتر کشمیری به خبرنگار وبدا در بوشهر گفت: بر اساس اعلام آزمایشگاه کرونا، ۵ نفر دیگر نیز به لیست مبتلایان به کرونا در استان بوشهر افزود شد تا تعداد کل افراد مبتلا شده به این ویروس تا روز جمعه پنجم اردیبهشت‌ماه به ۱۸۶ نفر افزایش یابد.
وی افزود: از ۵ بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، سه بانوی ۲۶، ۲۸ و ۳۶ ساله ساکن شهرستان بوشهر و یک آقای ۴۹ ساله ساکن شهرستان کنگان که با مراجعه به مراکز سرپایی تحت مراقبت خانگی هستند و یک آقای ۱۵ ساله ساکن شهرستان گناوه که از بیمارستان ترخیص شده و در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.


برچسب ها: #بوشهر #کرونا
تعداد نظرات: ۱
فرشيد توکلی
12:30 - 1399/02/05

درخانه بمانیم تا کنون را شکست بدهیم

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا