شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 27741
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت ۳۰ میلیارد ریال به پروژه احداث مجتمع کارگاهی تجاری‌سازی واحدهای فناور مرکز رشد شهرستان دشتی اختصاص داد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 2 اردیبهشت 1399 - 10:08

به گزارش صدای استان به نقل از مهر؛ سید کمال‌الدین شهریاری در بازدید از پروژه‌های مرکز رشد شهرستان دشتی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام‌شده از وزارت راه و شهرسازی و سازمان ملی زمین و مسکن، ۲ هکتار زمین برای این پروژه تملک شده است.

وی تصریح کرد: وزارت نفت با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی مناطق نفت‌خیز، پروژه احداث مجتمع کارگاهی تجاری‌سازی واحدهای فناور این مرکز را تأمین اعتبار کرده است.

شهریاری اضافه کرد: جهت تملک و تجهیز ساختمان اداری این مرکز نیز پیگیرهای مکرری صورت گرفته و با موافقت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت و ۸ میلیارد ریال دیگر نیز از محل اعتبارات شهرستانی و استانی تأمین‌شده است.

وی تصریح کرد: خلق ارزش افزوده، فرصت‌های تازه برای اشتغال و تأمین نیازهای فناورانه کشور از مزایای ایجاد شرکت‌های دانش بنیان است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نتایج مثبت رونق اقتصاد دانش بنیان در سال‌های اخیر و تحول در اشتغال، ارزش افزوده، حرکت اقتصاد کشور بدون تکیه به منابع زیرزمینی، خام فروشی و نیز تأمین برخی از مهم‌ترین نیازهای فناورانه و تحریمی اهمیت توجه و حمایت بیشتر از این شرکت‌ها را بیشتر کرده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا