پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 27735
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از مردم خواست با عمل کردن به توصیه‌های پلیس از سرقت از منزل جلوگیری کنند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 2 اردیبهشت 1399 - 10:00

به گزارش صدای استان؛ سرهنگ جوشن سهرابی به مردم توصیه کرد: برای منزل خود از سیستم‌های هشدار دهنده و ضدسرقت استفاده کنند و از سپردن کلید منزل به افراد نامطمئن خودداری کنند و آن را نزد کسانی که مورد اعتماد و اطمینان هستند بگذارند.

او افزود: افراد باید در و پنجره‌ها را قبل از ترک منزل کنترل و از قفل‌های ایمن و استاندارد استفاده کنند و از بسته بودن در ورودی پشت بام و همه درهای داخلی ساختمان اطمینان کامل حاصل کنند. همچنین  قفل‌های سوییچی را با نصب لوله در اطراف توپی آن محافظت کنند و از قرار دادن کلید منزل در محل‌هایی مانند زیر جاکفشی، روی در و سایر محل‌های قابل دسترسی خودداری کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از مردم خواست از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در منزل خودداری کنند و آن‌ها را به صندوق امانات بانک‌ها و یا به اقوام و دوستان مورد اطمینان خود بسپارند و اگر به تازگی دسته کلید منزل خود را گم کرده‌اند به سرعت قفل‌های خانه  را عوض کنند.

سهرابی گفت: سارقان حرفه‌ای از محل‌های احتمالی نگهداری طلا و جواهرات و وجوه نقد اطلاع دارند، بنابراین لازم است هنگام ترک منزل آن‌ها را به افراد امین یا به صندوق امانات موسسات معتبر بسپارند و از بازگو کردن برنامه سفر خود نزد افراد ناشناخته و غیر مطمئن پرهیز کنند.

او عنوان کرد: باید برای همه درهای منزل از قفل‌های مناسب مانند قفل سوییچی و قفل کتابی استفاده شود و برای افزایش امنیت محل سکونت به ویژه مجتمع‌های مسکونی، از نگهبان محله مورد تایید پلیس استفاده شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا