پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 27696
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا وقدرت بالای انتشارآن طرح تشدید بازدید از نانوایی ها درساعات اداری و غیر اداری، در راستای حساسیت موضوع رعایت کلیه موازین بهداشتی به متصدیان تاکید گردید.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 1 اردیبهشت 1399 - 09:44

به گزارش صدای استان؛ فخرایی ادامه داد: مواردی از قبیل وجود ماده ضد عفونی در مجاورت دستگاه کارتخوان، استفاده شاغلین از وسایل حفاظت فردی (ماسک، روپوش و دستکش)  نحوه صحیح استفاده از دستگاه کارتخوان و سایر نکات بهداشتی درکلیه بازرسی ها مورد پایش قرار گرفت.

فخرایی افزود: نظر به اینکه در اکثریت نانوایی ها شخص دریافت کننده وجه وتحول دهنده نان به مشتریان یک نفر بوده، بازرسین در هر بار بازدید این مورد را به متصدیان متذکر شدند. افزون براین استفاده صحیح از کارتخوان به دلیل اهمیت آن درجلوگیری از انتقال ویروس کرونا در بازدیدها در چندین بازرسی متوالی به صورت محسوس و نامحسوس درساعات مختلف توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان در معیت نمایندگان اتاق اصناف، سازمان صمت و اماکن نیروی انتظامی مورد پایش قرار گرفت.

رییس مرکز بهداشت مرکز استان افزود:پس از بازدید های مستمر از صنوف مورد نظر متخلفین شناسایی واخطاریه پلمب از سوی مرکز بهداشت صادر گردیده است.

به گفته وی، رعایت کلیه موارد ذکر شده در پروتکل نانوایی ها توسط شاغلین این صنف از ضروریات بوده ونسبت به رعایت آن متعهد و ملزم می باشند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا