جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 27691
تعداد نظرات: ۰

فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل قتل شهروند برازجانی در فاصله زمانی کمتر از ۱۵ ساعت خبر داد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 1 اردیبهشت 1399 - 09:38

دستگیری قاتل ۷۱ ساله برازجانیبه گزارش صدای استان؛ سردار خلیل واعظی، بیان کرد:  در ساعت ۱۳ دیروز  ۳۰ فروردین ۹۹ در پی اعلام یک فقره تیراندازی منجر به قتل در شهر برازجان، به سرعت ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان در محل حادثه حضور یافتند.

 

او افزود: کارآگاهان پلیس پس از بررسی‌های اولیه، متوجه شدند شخصی با هویت معلوم در یک واحد مسکونی بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده و قاتل، فردی ۷۱ ساله بوده و صاحب منزلی است که قتل در آن رخ داده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: با بررسی‌های علمی و رصد اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی شهرستان دشتستان، متهم را که فردی ۷۱ ساله بود را شناسایی و بامداد امروز با یک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستان‌های استان فارس با همکاری پلیس آن استان دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی از متهم کشف شد.

 

سردار واعظی عنوان کرد: برابر تحقیقات اولیه مقتول برای طلب مالی خود به منزل قاتل مراجعه و پس از بروز اختلاف، با استفاده از سلاح جنگی به قتل رسیده است.

 

او ادامه داد: متهم نیز در بازجویی‌های فنی به ارتکاب این جنایت اعتراف و اظهار داشته است پس از درگیری لفظی با مقتول به دلیل اختلافات مالی با شلیک گلوله وی را به قتل رسانده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر یادآور شد: متهم برای سیر مراحل قانونی، در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا