پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 27677
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس پایانه نفتی خارک گفت: با انجام اقدام‌های پیشگیرانه از شیوع کرونا، این جزیره در وضع سفید قرار دارد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 31 فروردین 1399 - 10:07

به گزارش صدای استان به از باشگاه خبرنگاران؛ سیدمحمدجواد موسوی رئیس پایانه نفتی خارک  بیان کرد: با انجام اقدام‌های پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا از سوی مسئولان و اهالی جزیره، وضعیت خارک در حالت سفید قرار دارد.

او با اشاره به توزیع مستمر اقلام بهداشتی در بین کارکنان این پایانه و با تأکید بر رعایت اصول بهداشتی بر مبنای دستورعمل‌های وزارت نفت، افزود: این دستورعمل‌ها با تصمیم مدیریت شرایط اضطراری این منطقه، به‌صورت روزانه و با نظارت مستقیم کارشناسان ایمنی و بهداشت (اچ‌اس‌یی) پایانه نفتی خارک در محیط مسکونی و صنعتی اقدام‌های گسترده‌ای در حال انجام است.

رئیس پایانه نفتی خارک ادامه داد: مناطق مسکونی ناحیه شهری و شرکتی خارک یک روز در میان به همت واحدهای ایمنی و بهداشت و ترابری این پایانه، ضدعفونی و گندزدایی می‌شود و کارشناسان ایمنی و بهداشت (اچ‌اس‌یی) روزانه با حضور در ادارات، دمای بدن کارکنان را کنترل و بر حفظ فاصله اجتماعی به‌عنوان عاملی مهم در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تأکید می‌کنند.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی پایانه‌های نفتی ایران هم گفت: در مرحله اول ۱۵۰۰ بسته بهداشتی شامل محلول ضدعفونی دست، ماسک و دستکش از سوی کارکنان این شرکت در اختیار اهالی جزیره خارگ قرار گرفت و در روز‌های آینده مرحله دوم این طرح آغاز خواهد شد.

نادر پیرزاده افزود: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور، با همکاری و همراهی ستاد مردمی مبارزه با بیماری کرونا به طور مستمر شست‌وشو و ضدعفونی کردن معابر شهری و شرکتی در جزیره خارک صورت می‌گیرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا