یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 27653
تعداد نظرات: ۰
بهبودی ۱۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر؛

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی ۱۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: با تأیید آزمایشگاه تشخیص کرونا در بوشهر، ۲ نفر به لیست مبتلایان این ویروس در بوشهر افزوده شد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 30 فروردین 1399 - 12:15

دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز شنبه ۳۰ فروردین ۱۶۲ نفر شامل ۹۰ مرد و ۷۲ زن است.


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از دو بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، یک بیمار از شهرستان بوشهر و یک بیمار از شهرستان عسلویه هستند.

وی تصریح کرد: بیمار جدید ساکن شهرستان بوشهر خانمی ۳۴ ساله و بهورز است که با حال عمومی خوب ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت است.

دکتر کشمیری اضافه کرد: بیمار جدید دیگر آقایی ۴۵ ساله ساکن خرمشهر و شاغل در عسلویه که چهار روز است که از مرخصی برگشته و در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه تا امروز ۵۶ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۱۶۲ نفر) تاکنون ۱۴۶ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و پنج نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا