یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 27588
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: استاندار بوشهر گفت: اصناف و بازاریان این استان در موضوع مقابله با کرونا در سطح کشور الگو بودند.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 27 فروردین 1399 - 10:39

بازاریان استان بوشهر در کشور الگو بودندبه گزارش صدای استان؛ عبدالکریم گراوند در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با قدردانی از همراهی بازاریان و اصناف استان بوشهر برای مقابله با کرونا بیان کرد: اصناف استان بوشهر، بیشترین همکاری را برای مقابله با کرونا داشتند و از همکاری و همراهی ایشان نهایت قدردانی را دارم.
او ادامه داد: به اصناف استان بوشهر توصیه جدی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارم و بازگشایی اصناف کم ریسک به معنی رعایت نکردن اصول مختص وضعیت وجود ویروس کرونا نیست.

استاندار بوشهر افزود: اصناف و بازاریان این استان در موضوع مقابله با کرونا در سطح کشور الگو بودند و زودتر از بسیاری شهر‌های کشور فعالیت خود را تعطیل کردند.

گراوند تاکید کرد: صدا و سیما، رسانه ها، سازمان‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی، نسبت به فرهنگ سازی برای رعایت اصول بهداشتی مقابله با کرونا در شرایط فعلی اقدام کنند.

اوبا تاکید به ادارات استان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا گفت: ادارات کل فرودگاه، بنادر و حمل و نقل و راهداری در حوزه بار و مسافر رعایت سخت گیرانه پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا