جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 27584
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: مدیران و کارکنان کمیته امداد استان بوشهر با پیوستن به رزمایش ملی بخشش ایرانیان بخشی از حقوق فروردین و اردیبهشت‌ماه خود را برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا اختصاص دادند.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 27 فروردین 1399 - 10:36

به گزارش صدای استان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ احمد لطفی اظهار داشت: مدیران و کارکنان کمیته امداد سراسر استان در راستای اجرای فرامین مقام‌معظم‌رهبری بخشی از حقوق فرودین و اردیبهشت‌ماه خود را برای کمک به مستمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا اختصاص دادند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: کارکنان و امدادگران کمیته امداد این استان نیز با پرداخت مبلغ حداقل۱۱۰ هزار تومان از حقوق خود به این پویش ملی پیوستند.

او با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۵۳۰ نفر پرسنل رسمی و قراردادی در استان مشغول به کار هستند، گفت: تاکنون بیش از ۴۶۰ نفر همکار در این پویش مشارکت کردند.

لطفی در خصوص نحوه مشارکت و کمک کارکنان این نهاد به طرح ملی بخشش ایرانیان، گفت: با توزیع فرم اعلام مشارکت میان همکاران، در صورتی که همکاری رضایت خود را اعلام نماید از حقوق ماه‌های فروردین و اردیبهشت آن‌ها کسر و در جهت برنامه‌های رزمایش ملی بخشش ایرانیان به نیازمندان کمک می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: مردم سخاوتمند استان می‌توانند با پیوستن به رزمایش ملی بخشش ایرانیان، کمک‌های خود را به همین منظور به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ و یا از طریق کد دستوری #۰۷۷*۸۸۷۷* نزد این نهاد پرداخت نمایند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا