شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 27486
تعداد نظرات: ۰

اعزام بیمار ۵۷ ساله بومی جزیره خارک با علایم سکته مغزی به وسیله بالگرد در دقایق ابتدایی بامداد پنج شنبه ۲۱ فروردین و با مشارکت تامین اجتماعی شعبه خارک و شرکت های نفتی مستقر در جزیره انجام پذیرفت.

تاریخ انتشار: جمعه ، 22 فروردین 1399 - 14:36

 با اعلام بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارگ به سرپرست تامین اجتماعی شعبه خارک مبنی بر لزوم اعزام بیماری که بر اثر سکته به حالت کما رفته بود و با توجه به کمبود وقت و نیاز مبرم به اعزام ، با هماهنگی سازمان تامین اجتماعی مستقر در جزیره با مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی جزیره خارگ نام‌برده به وسیله بالگرد شرکت فلات قاره خارگ به بوشهر اعزام شد.

پس از آماده شدن باند فرودگاه بیمار به وسیله آمبولانس از بیمارستان به فرودگاه انتقال داده شد و از آنجا به وسیله بالگرد شب پر فلات قاره خارگ به بوشهر اعزام شد.

همچنین علیرغم مشکلات اعزام بیماران اورژانسی و لزوم توجه ویژه به این مقوله، عنایت ویژه دکتر نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر و همچنین معاونت ایشان  بارگاهی به جهت تسهیل در اخذ مجوز اعزام بیمار قابل تقدیر است.

به نظر با مساعد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بزودی شاهد احداث درمانگاه تامین اجتماعی در جزیره خارک باشیم.
شایان ذکر است مشارکت مجموعه وزارت نفت در خارگ در زمان بحرانی ، اعم از مدیریت عملیات عمومی پایانه نفتی، رییس امور مسافرت عملیات عمومی، خلبانان شرکت نفت فلات قاره، کارکنان فرودگاه شهدای جزیره خارگ و مجموعه بیمارستان شهدای صنعت نفت خارک با تامین اجتماعی این جزیره جهت اعزام بیماران قابل تقدیر است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا