پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 27480
تعداد نظرات: ۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد:

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تاکنون ۱۳۵ نفر از آنان بهبود یافته یا با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند.

تاریخ انتشار: جمعه ، 22 فروردین 1399 - 14:07

دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: ۵ نفر به لیست مبتلایان به ویروس کرونا در استان بوشهر افزوده شده‌اند که متأسفانه از این تعداد یک نفر فوت شده است و آمار فوتی‌های کرونا در استان بوشهر به ۹ نفر رسید.

 

وی تصریح کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز جمعه ۲۲ فروردین ۱۵۷ نفر شامل ۸۶ مرد و ۷۱ زن است.

دکتر کشمیری بابیان اینکه تا امروز ۴۱۳۰  نفر با علائم حاد تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند، گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۱۵۷ نفر) تاکنون ۱۳۵ نفر از آنان بهبود یافته یا با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۳ نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

وی تصریح کرد: از ۵ بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، گناوه ۱ مورد، کنگان ۱ مورد، دیر ۱ مورد و دشتستان ۲ مورد بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، اضافه کرد: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند و به سفر نروند، دور همی و مهمانی نروند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه و نسبت به قطع زنجیره اقدام شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا