پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 27272
تعداد نظرات: ۱

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با تأیید آزمایشگاه ویروس کرونا در بوشهر ۳ نفر به لیست مبتلایان به کووید۱۹ در استان بوشهر اضافه شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 17 فروردین 1399 - 12:22

دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار وبدا در بوشهر گفت: مجموع افرادی که به ویروس کرونای جدید مبتلا شده‌اند تا روز یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۲۵ نفر است که از این تعداد ۷۱ بیمار مرد و ۵۴ بیمار دیگر نیز زن هستند.
 دکتر کشمیری با اشاره به‌ضرورت ادامه همکاری مردم در قطع زنجیره انتقال بیماری، عنوان داشت: از مجموع بیماران مبتلا شده به کرونا تاکنون ۱۰۳ با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده و در مراقبت خانگی به سر می‌برند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه هر ۳ بیمار جدید مرد هستند، جزئیات افراد جدید مبتلا شده به کرونا را چنین عنوان کرد: از بیماران امروز دو آقای ۵۹ و ۳۴ ساله که ساکن برازجان هستند در بیمارستان تحت مراقبت درمانی قرار دارند و دیگر بیمار نیز آقایی ۳۴ ساله است که پس از ترخیص از بیمارستان شهدای خلیج‌فارس در منزل خود تحت مراقبت خانگی قرار دارد.
دکتر کشمیری تصریح کرد: با تأیید مثبت شدن نمونه یکی از درگذشتگان مجموع آمار درگذشتگان استان بوشهر به عدد ۸ رسید.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۶۷ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.


تعداد نظرات: ۱
امیرو
12:22 - 1399/01/17

اغلب کسانیکه جدیدمبتلا میشوند از اقوام و نزدیکان خودشان که قبلا کرونا گرفته اند میگیرند چرا فکری بحال کسانیکه از بیمارستان به اصطلاح باحال عمومی خوب مرخص میشوند و ناقل هستند نمیشود صرفا برای بالا بردن امار بهبودیافتگان و به بهانه نداشتن امکانات پزشکی دارند کل جامعه را مبتلا می کنند…قصه نقاهتگاه چی بود؟چرا تا بازیابی سلامتی کامل در نقاهتگاه نگهداری نمیشوند لابد اونجا هم دولت هزینه خورد و خوراک و … بیماران را ندارند خدا به داد ملت برسد

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا