جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 27128
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: رانندگانی که از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی سرباز زنند، خودرویشان به مدت یک ماه توقیف و قبض جریمه پنج میلیون ریالی برایشان صادر می‌شود.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 12 فروردین 1399 - 12:23

سرهنگ حیدر سوسنی بیان کرد: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در صورت تخلف و بی‌توجهی به مقررات آمد و شد و تمرد از دستور ماموران، خودروی فرد متخلف به مدت یک ماه توقیف و قبض جریمه به مبلغ پنج میلیون ریال برای او صادر می‌شود.

او افزود: باتوجه به ممنوعیت و محدودیت‌های تردد برای مقابله با گسترش کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، در همه مبادی ورودی و خروجی‌های استان بوشهر و شهر‌ها ممنوعیت و محدودیت‌هایی برای تردد وسایل نقلیه در حال اجراست.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: توصیه و تاکید پلیس بر آن است افرادی که اکنون در منازل خود هستند به هیچ عنوان برنامه‌ریزی برای سفر نداشته باشند، زیرا به آن‌ها اجازه خروج از شهر‌ها و استان داده نمی‌شود.

سوسنی، گفت: ورودی‌های همه شهر‌های استان با حضور پلیس و سایر عوامل اجرایی با شدت و دقت کنترل می‌شود و تنها به افراد ساکن استان و ساکن هر شهر اجازه ورود داده می‌شود.

او بیان کرد: از تردد‌های غیر لازم در جاده‌های بین شهری جلوگیری می‌شود و افراد بومی استان اجازه ورود به شهر‌های غیر محل سکونت خود را ندارند و تنها می‌توانند از کنار گذر‌ها و یا جاده‌های کمربندی شهر‌های طول مسیر برای رسیدن به مقصد استفاده کنند و وارد شهر محل سکونت خود شوند.

جانشین فرماندهی انتطامی بوشهر عنوان کرد: در صورت تخلف و بی‌توجهی به مقررات آمد و شد در طرح یادشده و تمرد از دستور ماموران، خودروی فرد متخلف به مدت یک ماه توقیف و قبض جریمه به مبلغ پنج میلیون ریال برای او صادر می‌شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا