جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26918
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیلم گفت:بنا به تصمیم ستاد مقابله با کرونا این شهرستان، آژانس‌های تاکسی تلفنی درون شهری حق هیچ‌گونه تردد و خدمات‌دهی به مسافران برون شهری ندارند.

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 7 فروردین 1399 - 15:12

اصغر افتحاری در گفت وگو با ایرنا افزود: هر گونه خدمات آژانس‌های تاکسی تلفنی در شهر با نظارت اتحادیه و با در نظر گرفتن رعایت موازین و آموزش مسایل بهداشتی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا متصدیان واحدهای صنفی هنگام فعالیت باید از ماسک، دستکش، مواد شوینده و ضدعفونی کننده بطور مداوم استفاده کنند تا سلامت خود و دیگران به خطر نیافتد.

افتخاری گفت: براساس تصمیم شورای پدافند غیر عامل و کمیته تخصصی پیشگیری از کرونا در راستای حفظ سلامتی مردم و کاهش تجمع‌ها و ترددهای غیرضروری، فعالیت واحدهای صنفی اقلام ضروری تا ساعت ۲۴ امکان پذیر است و در صورت تکمین نکردن براساس قوانین و مقررات صنفی با فرد متخلف برخورد می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دیلم افزود: واحدهای صنفی غیر ضروری در صورت بازبودن تعطیل و مهروموم می‌شوند همچنین متصدیان فروشگاه‌ها ملزم به استفاده از دستگاه کارت خوان  و ضد عفونی مرتب محیط محل کار خود هستند.

افتخاری گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی به ویژه رعایت نکردن نکات بهداشتی در هنگام خرید با شماره تلفن‌های  ۱۹۰ شبکه بهداشت و درمان  و یا  ۱۲۴ رسیدگی به شکایات مردمی تماس بگیرند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا