شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26908
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: اعضای یک باند پنج نفره شرارت و سرقت مسلحانه در این شهرستان دستگیر شدند.

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 7 فروردین 1399 - 15:05

سرهنگ فرهاد آراوند از شناسایی و دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای سارقان مسلح در فاصله زمانی کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم خبر داد.

او ادامه داد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در چهارم فروردین، از تعدادی اتباع افغانستان در شهر برازجان، با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو ناامنی، کارگروه ویژه‌ای با محوریت پلیس آگاهی دشتستان تشکیل و شناسایی و دستگیری سارقان مسلح در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دشتستان عنوان کرد: با تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی، اعضاء یک باند پنج نفره شرارت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و طراحی دقیق عملیاتی، اعضاء این باند در عملیات قاطعانه و ضربتی پلیس دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه اسلحه کلاش و تعدادی لباس نظامی کشف شد.

آراوند بیان کرد: متهمان در تحقیقات و رویارویی با شواهد ارائه شده از سوی مأموران، به ارتکاب سرقت مسلحانه از اتباع افغانستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

او به مردم توصیه کرد: اگر در مکان‌های خلوت با افراد مشکوکی که لباس نظامی برتن دارند مواجه شدند با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند یا از آنان بخواهند که کارت شناسائی خود را ارائه کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا