شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26594
تعداد نظرات: ۰

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ۶ بیمار مثبت اعلام شده امروز همگی ترخیص و تحت قرنطینه خانگی هستند.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 25 اسفند 1398 - 14:22

دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز یکشنبه ۲۵ اسفندماه ۳۴ نفر است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: از شش بیمار جدیدی که جواب آزمایش آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، یکی از آنان آقایی ۸۶ ساله اهل گناوه بوده که برای پیگیری بیماری زمینه‌ای خود به متخصص مغز و اعصاب در شیراز مراجعه کرده بود و در حال حاضر در منزل قرنطینه شده واز حال عمومی خوبی برخوردار است.
دکتر کشمیری اضافه کرد: بیمار دیگر نیز آقایی ۴۳ ساله اهل گناوه و فرزند بیمار فوق است که این فرد به دلیل همراهی پدر به شیراز مبتلا شده است که هم‌اکنون از حال عمومی خوبی برخوردار و تحت قرنطینه خانگی است.
وی تصریح کرد: دیگر بیمار جدید نیز آقایی ۳۵ ساله وبوشهری است که در یک مراسم عروسی در شیراز حضورداشته است و بعد از بستری شدن در بوشهر و طی دوره درمان با حال عمومی خوب ترخیص شده و تحت قرنطینه خانگی است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: بیمار مثبت دیگر آقایی ۲۱ ساله اهل دشتستان و نظامی بوده که قبل از بروز علائم برای مأموریت به گیلان رفته بود که در حال حاضر بهبودیافته و قرنطینه خانگی است و از حال عمومی خوبی برخوردار است.
دکتر کشمیری افزود: دیگر بیمار جدید نیز آقای ۸۳ ساله اهل دشتستان بوده که بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده است ودر قرنطینه خانگی است و هم‌اکنون از حال عمومی خوبی برخوردار است.
وی تصریح کرد: بیمار مثبت دیگر خانم ۵۸ ساله اهل جم است که پس از طی دوره درمان با حال عمومی خوب ترخیص شده و تحت قرنطینه خانگی است.
دکتر کشمیری بابیان اینکه تا امروز ۵۳ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر تاکنون ۲۵ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و پنج نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

 

جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت:
🔹از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۰۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۳۹۳۸ نفر افزایش یافت.
🔹خوشبختانه تا کنون ۴۵۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند
🔹متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۳ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۷۲۴ مورد رسید
موارد جدید بیماران کووید۱۹ در کشور به تفکیک استان:
🔸تهران: ۲۵۱
🔹قم: ۸۴
🔸گیلان: ۴۳
🔹اصفهان: ۱۲۶
🔸البرز: ۶۷
🔹مازندران: ۷۲
🔸مرکزی: ۰
🔹قزوین: ۲۲
🔸سمنان: ۴۱
🔹گلستان: ۲۵
🔸خراسان رضوی: ۱۴۳
🔹فارس: ۹
🔸لرستان: ۵۲
🔹آذربایجان شرقی: ۳۶
🔸خوزستان: ۳۲
🔹یزد: ۳۶
🔸زنجان: ۳۲
🔹کردستان: ۲۷
🔸اردبیل: ۰
🔹کرمانشاه: ۱۳
🔸کرمان: ۷
🔹همدان: ۱۱
🔸سیستان و بلوچستان: ۶
🔹هرمزگان: ۷
🔸خراسان جنوبی: ۱۸
🔹خراسان شمالی: ۶
🔸چهارمحال و بختیاری: ۰
🔹ایلام: ۱۸
🔸آذربایجان غربی: ۱۸
🔹کهگیلویه و بویراحمد: ۱
🔸بوشهر: ۶

برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا