پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26568
تعداد نظرات: ۰

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: همه هنرمندان استان برای حضور عموم جامعه در خانه، در پویش تولید و خلق آثار هنری با موضوع «کرونا را شکست می‌دهیم» شرکت کنند.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 25 اسفند 1398 - 11:35

امید پارسایی فربا اشاره به همکاری گسترده همه دستگاه‌ها و نهادها جهت مقابله با شیوع کرونا و برنامه ریزی در راستای حضور بهینه عموم مردم در منازل اظهار کرد: حوزه هنری استان بوشهر با هدف تشویق مردم به ماندن در منزل و با توجه به برطرف کردن نیازهای فرهنگی خانواده‌های استان بوشهر پویش «کرونا را شکست می‌دهیم» را برگزار می‌کند.

وی افزود: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر جهت تشویق هنرمندان به خلق اثر، فراخوان‌هایی را در رابطه با هنرهای تجسمی و آفرینش‌های ادبی منتشر خواهد کرد.

پارسایی‌فر ادامه داد: هنرهای تجسمی همچون کاریکاتور، پوستر، تصویر سازی، خوشنویسی، نقاشی، طراحی و نقاشی کودک و نوجوان است و آفرینش‌های ادبی شامل انواع گونه‌های شعری در سبک‌های مختلف و دل نوشته است.

وی با اشاره به اهمیت تولید برنامه‌های بومی و طنز بیان کرد: شاعران محلی سرا، داستان نویسان و طنزپردازان در این شرایط نقش مهمی را در ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه ایفا می‌کنند و حوزه هنری استان بوشهر در حال جمع آوری این آثار است.

پارسایی فر افزود: روند تولید برنامه‌های فرهنگی در ایام نوروز، از طریق شبکه‌های مجازی ادامه خواهد داشت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا