جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26482
تعداد نظرات: ۰

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: با توجه به احتمال شیوع بالای بیماری کرونا از طریق مراکز عرضه مواد غذایی با کوچکترین تخلفی به شدت برخورد می شود و محل کسب پلمپ خواهد شد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 21 اسفند 1398 - 09:22

علیرضا یوسفی بیان کرد: از آنجایی که امکان انتقال بیماری از قلیان بسیار بالاست فعالیت اماکن عرضه قلیان به هر نحو ممنوع است. در این راستا این شبکه نه مکان عرضه قلیان در گناوه برای همیشه پلمپ شد.

او تاکید کرد: در صورت مشاهده یا گزارش شهروندان در خصوص عرضه قلیان با مکان عرضه به شدت برخورد خواهد شدو محل کسب پلمپ می شود.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه با اشاره به اینکه نان یکی از مهمترین راههای انتقال ویروس کرونا است بیان داشت: به همه نانوایی ها در شهرستان ابلاغ شده است نان را به صورت بسته بندی به مردم بدهند و فرد متولی ضمن رعایت نکات بهداشتی با پول و دستگاه پوز ارتباطی نداشته باشد.

یوسفی افزود: پنج نانوایی خاطی در همین راستا پلمپ شدند.

او اتصریح کرد: یک کارگاه تولید و عرضه شیرینی در شهرستان به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی به خصوص با احتمال بالای انتشار ویروس کرونا به مدت یک هفته پلمپ شد.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: در این روزهای حساس و بحرانی که ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تمام تلاش خود را برای پیشگیری از انتشار کرونا در شهرستان می کند و به دلیل حساسیت بالای سلامت آنچه مردم با آن ارتزاق می کنند اهمال و سهل انگاری هیچ مکان عرضه مواد غذایی قابل چشم پوشی نیست و به شدت برخورد می شود.

یوسفی ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با شماره ۳۳۱۲۳۵۶۶ واحد بهداشت محیط این شبکه تماس بگیرند.

منبع:باشگاه خبرنگاران


برچسب ها: #کرونا #گناوه
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا