شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26436
تعداد نظرات: ۰

رئیس پلیس فتا استان بوشهر از مردم خواست که از بازنشر مطالب غیرتخصصی و غیرموثق درباره کرونا در فضای مجازی بپرهیزند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 13 اسفند 1398 - 10:53

به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ مهدی قاسمی گفت: مردم آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا، تعداد مبتلایان و بهبود یافتگان و دیگر مطالب تخصصی در این زمینه را از وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

او تاکید کرد: با توجه به تخصصی بودن این موارد، از مردم می‌خواهیم به گمانه زنی‌ها، شایعات و اخبار نادرست در فضای مجازی توجه نکنند و از بازنشر اخبار، مطالب و دیدگاه‌های غیرتخصصی و غیرموثق بپرهیزند.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر بیان کرد: این روز‌ها برخی افراد به دلایل سودجویانه یا مغرضانه، به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند و با فضای دروغین در فضای مجازی باعث نگرانی خاطر افراد و تشویش اذهان عمومی می‌شوند.

قاسمی افزود: برای مقابله با برهم زنندگان آرامش روانی مردم و مبارزه با عرضه محصولات بهداشتی و پیشگیرانه از ابتلا به کرونا ویروس با قیمت گزاف در فضای مجازی، کارگروه تخصصی رصد و پایش فضای مجازی در پلیس فتا کشور از جمله بوشهر ایجاد شده است و با مجرمان با توجه به کیفیت و نحوه ارتکاب جرم با هماهنگی دستگاه قضائی برخورد می‌شود.

او ادامه داد: اگر سوء نیت فرد محرز شد به دستگاه قضائی معرفی شود و اگر فقط یک مورد خطا داشته به او تذکر داده می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر از مردم خواست در صورت مشاهده مورد مشکوک یا نیاز به مشورت به پایگاه اینترنتی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir مراجعه کنند و آن مورد را اطلاع دهند تا پیگیری شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا