جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25543
تعداد نظرات: ۰

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر عنوان کرد: سردار سلیمانی شخصی بود که هیچگاه پشت میز دیده نشد و همیشه در جبهه ها و بیابان های برون مرزی برای حفظ کشور و تامین امنیت منطقه در حال مبارزه و مجاهدت بود.   « صدای استان »؛ علی احمدی زاده با تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 17 دی 1398 - 14:59

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر عنوان کرد: سردار سلیمانی شخصی بود که هیچگاه پشت میز دیده نشد و همیشه در جبهه ها و بیابان های برون مرزی برای حفظ کشور و تامین امنیت منطقه در حال مبارزه و مجاهدت بود.

 

« صدای استان »؛ علی احمدی زاده با تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: واقعا ایران یک در گرانبها و یکی از ستون های خود را از دست داد، هرچه از شهید سلیمانی بگوییم کم است. گفتن از ایشان سخت است و از دست دادن ایشان باورنکردنی.

 

 

وی ضمن محکوم خواندن اقدام تروریستی ارتش آمریکا، افزود: سردار سلیمانی شخصی بود که هیچگاه پشت میز دیده نشد و همیشه در جبهه ها و بیابان های برون مرزی برای حفظ کشور و نظام و تامین امنیت و آرامش مردم منطقه در حال مبارزه و مجاهدت بود.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی بوشهر، این مسئول تصریح کرد: حضور میلیونی مردم ولایتمدار در مراسمات تشییع و بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی در خوزستان، قم، تهران، کرمان و سایر استان ها و شهرهای کشور ایران و همچنین ابراز همدردی مسلمانان جهان مایه افتخار جهان اسلام است، جمعیت بی نظیری که تنها به دلیل وحدت و عشق و علاقه به نظام و به خونخواهی سردار دل‌ها جمع شده‌اند.

 

 

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر با بیان اینکه روح مطهر حاج قاسم سلیمانی در آغوش ارواح طیبه شهدا آرام می گیرد، خاطرنشان کرد: هرچه داریم از ایشان و رشادت های شهدای امنیت است که لازم است قدردان این ازخودگذشتگی و ایثار باشیم و ان شالله بتوانیم راه ایشان را ادامه داده و به تاسی از این سردار بزرگ و پرافتخار در مسیر حق و حقیقت گام برداریم.

احمدی زاده با اشاره به پیام رهبری و ادامه راه جبهه مقاومت ادامه داد: حاج قاسم کوه به کوه و بیابان به بیابان و کشور به کشور به دنبال شهادت بود تا عاقبت صبح آدینه و در پی اقدام ناجوانمردانه ترور توسط نیروهای ارتش آمریکا به لقاءالله و سیدالشهدا پیوست و آسمانی شد.

 

 

وی تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی عزیز خط بطلانی بر استعمار و گردنکشی ها و پایان تجاوزات استکبار جهانی در سطح منطقه خواهد بود. با اتکال به حق تعالی و رهنمون های مقام معظم رهبری راه مقاومت ادامه دارد و تمام مسلمانان جهان به خونخواهی این چهره بین المللی مقاومت برمی خیزند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا