شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25461
تعداد نظرات: ۰

طی این سالها شاهد رشد بی امان ماشین های باربر که به خط شوتی معروفند بوده ایم. با مشاهده رشد چشمگیر این پدیده کاری مسموم،مسئولین منطقه نیز تصمیمی بر پایه اقتصاد تضعیف شده و پر از نوسان جامعه،بهترین راه را نیمه آزاد گذاشتن آنها برای امرار معاش و همچنین مقابله با پدیده بیکاری،اتخاذ کردند. با…

تاریخ انتشار: شنبه ، 14 دی 1398 - 16:40

طی این سالها شاهد رشد بی امان ماشین های باربر که به خط شوتی معروفند بوده ایم. با مشاهده رشد چشمگیر این پدیده کاری مسموم،مسئولین منطقه نیز تصمیمی بر پایه اقتصاد تضعیف شده و پر از نوسان جامعه،بهترین راه را نیمه آزاد گذاشتن آنها برای امرار معاش و همچنین مقابله با پدیده بیکاری،اتخاذ کردند.
با این مقدمه مشکلات و حوادث جاده ورودی روستای بنه خاطر را نقد و بررسی خواهیم کرد.
چندی قبل درمورد جاده های ورودی به دیلم مقاله ای کار شد که طی آن چندین شهروند روستای بنه خاطر، مشکلات و رخدادهای عدیده پیش آمده در این باره را برای ما انتقال داده که بسیار برای ما ناراحت کننده بود.

چندین خانواده که یکی از شوراهای محترم این روستا را نیز شامل می شود، طی این سالها به خاطر ناامنی در جاده روستایشان مهاجرت به شهرهای اطراف را منتهاترین راه برای امنیت خود دانسته اند.

این شهروندان اظهار میدارند طی این سالها چندین مورد حادثه شهروندان روستای بنه خاطر و روستاهای اطراف با این ماشین ها انجام گرفته است که بس مایه ناخشنودی و تامل است.

به قلم احمد مرادی


برچسب ها: #مهاجرت
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا