جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25409
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: احداث و راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای در جاده دیلم – بهبهان حدفاصل سه راه درویش در حوزه استحفاظی این شهرستان ضروری است و باید تسریع‌ شود. به گزارش « صدای استان »؛ عبدالامیر قاسمی در نشست با مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود:…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 11 دی 1398 - 12:11

صدای استان : فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: احداث و راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای در جاده دیلم – بهبهان حدفاصل سه راه درویش در حوزه استحفاظی این شهرستان ضروری است و باید تسریع‌ شود.

به گزارش « صدای استان »؛ عبدالامیر قاسمی در نشست با مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: با توجه به اینکه حدود ۳۵ درصد ورودی‌های مسافر و بار شمال استان بوشهر از راه ارتباطی این شهرستان انجام می‌شود، تمهیدات لازم به منظور  پوشش ایمنی و اورژانسی جاده‌ها و محورهای برون شهری این منطقه ضروری است.

 

وی  خواستار تسریع در شروع عملیات اجرایی طرح احداث اورژانس جاده‌ای شد و افزود: با توجه به درپیش بودن ایام نوروز و ضرورت استقرار اورژانس در محور دیلم -گناوه حدفاصل سه راه درویش دراسرع وقت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس جاده‌ای و استقرار کانکس موقت تا زمان احداث ساخت شروع به فعالیت کند.

فرماندار دیلم  اظهارداشت: پیش از اتمام طرح پایگاه اورژانس در محور دیلم – بهبهان، دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس جاده‌ای نسبت به تامین نیروی انسانی و خودرو آمبولانس اقدام کنند.

وی  با تقدیر از پشتیبانی و حمایت‌های بی‌سابقه و مداوم خیرین نیک نام حوزه سلامت شهرستان دیلم گفت: اعتبار احداث اورژانس جاده‌ای از محل اعتبارات شهرستان و با همکاری خیران تامین خواهدشد.

وی بیان کرد: جانمایی پد پروازی اورژانسی در چند نقطه جغرافیایی شهری و روستایی شهرستان با همکاری اورژانس جاده‌ای استان، دهیاران، شبکه بهداشت و هلال احمر شهرستان صورت گیرد.
قاسمی یادآورشد: شهرستان دیلم هم اکنون دارای ۲ پایگاه اورژانس روستایی حصار و مظفری شمالی و یک  پایگاه اورژانس شهری در دیلم و یک  پایگاه امداد جاده‌ای روستایی جمعیت هلال احمر در عامری است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا