پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25381
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز سه‌شنبه خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود و دمای هوا نیز به طور نسبی کاهش می‌یابد. به گزارش «صدای استان»؛ پیام مساعدی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا از امروز تا روز سه…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 8 دی 1398 - 14:43

صدای استان : کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز سه‌شنبه خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود و دمای هوا نیز به طور نسبی کاهش می‌یابد.

به گزارش «صدای استان»؛ پیام مساعدی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا از امروز تا روز سه شنبه هفته جاری است.

وی اضافه کرد: طی این مدت وزش ملایم باد و غبار محلی در طول روز، در برخی نقاط وقوع پدیده مه در ابتدای صبح و در برخی از ساعات شبانه روز نیز افزایش ابر از پدیده‌های غالب در سطح استان و همچنین بر روی دریا است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از اواخر وقت سه شنبه و طی روز چهارشنبه با افزایش سرعت وزش باد شمالی خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود و دمای هوا نیز به طور نسبی کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان صاف تا کمی ابری همراه با وزش ملایم باد و گاهی غبار محلی و در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی، فردا در نیمه شمالی استان افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: طی این مدت جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ و بر روی دریا گاهی تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ و در برخی ساعات امروز تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا