جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25341
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : استاندار بوشهر گفت: موضوع بوشهر توریسم ۲۰۲۲ می تواند گامی برای معرفی ظرفیت های استان بوشهر باشد که امیدوارم در آینده از این ظرفیت استان بیشتر و بهتر استفاده شود. به گزارش «صدای استان» به نقل از ایسنا؛ عبدالکریم گراوند شامگاه جمعه در آیین اختتامیه نمایشگاه سراسری صنایع دستی و جشنواره گردشگری…

تاریخ انتشار: شنبه ، 7 دی 1398 - 10:15

صدای استان : استاندار بوشهر گفت: موضوع بوشهر توریسم ۲۰۲۲ می تواند گامی برای معرفی ظرفیت های استان بوشهر باشد که امیدوارم در آینده از این ظرفیت استان بیشتر و بهتر استفاده شود.

به گزارش «صدای استان» به نقل از ایسنا؛ عبدالکریم گراوند شامگاه جمعه در آیین اختتامیه نمایشگاه سراسری صنایع دستی و جشنواره گردشگری روستایی بوشهر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یکی از ظرفیت هایی که در استان داریم و لازم است که بیشتر به آن بپردازیم گردشگری است که در چند سال اخیر نیز در این زمینه کار شده است.

افتتاح دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی بوشهر با حضور معاون اول رئیس‌جمهور

وی ادامه داد: در حوزه گردشگری یکی از کارهایی که صورت گرفت موضوع بومگردی ها بود، در سال های گذشته در حوزه گردشگری از ظرفیت بومگردی و روستاها کار چندانی نشده بود که در ۲ سال اخیر قریب به ۴۸ واحد بومگردی در روستاها به بهره برداری رسید که ۲۹ واحد سال گذشته و ۱۹ واحد در سفر آقای جهانگیری با حضور وزیر میراث فرهنگی افتتاح شد.

استاندار بوشهر بیان کرد: این نشان دهنده ظرفیت و پتانسیل های بالای استان بوشهر در حوزه گردشگری است.

گراوند خاطرنشان کرد: در بحث توسعه اقامتگاه ها و ساخت هتل و تکمیل واحدهایی که در حوزه نیازهای بخش گردشگری است خوشبختانه کارهای خوبی آغاز شده که البته تا به نتیجه برسد قدری زمان می برد.

وی عنوان کرد: بعضی از این هتل ها حداکثر تا هفته دولت به بهره برداری می رسد که اینها کمک و حمایت شده و می تواند به توسعه گردشگری و رونق کسب و کار و زندگی مردم خصوصا در سواحل کمک کند.

این مسئول تاکید کرد: استان بوشهر در حوزه سواحل از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است که این ظرفیت ها را کمتر استان هایی دارند. استانی که ساحل بسیار زیبایی دارد و روستاهایی که در این ساحل ها قرار گرفته اند می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند.

عبدالکریم گراوند اظهار کرد: موضوع بوشهر توریسم ۲۰۲۲ می تواند گامی برای معرفی ظرفیت های استان بوشهر باشد و امیدوارم با کارهایی که صورت گرفته و در دست اقدام است بتوانیم در آینده بحث گردشگری را بیشتر در استان ترویج داده و از این ظرفیت استان بوشهر بیشتر و بهتر استفاده شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا