چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25214
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: این دانشگاه برای دومین بار در فهرست ۱ درصد دانشگاه‌‏های برتر و موثر جهان در سال ۲۰۱۹ انتخاب شد. به گزارش «صدای استان»؛ عبدالمجید مصلح روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این عنوان بر مبنای شاخص‌های کیفی درعملکرد ۱۰ ساله دانشگاه‌ها و موسسه‌های پژوهشی و پژوهشگران پراستناد برتر…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 1 دی 1398 - 10:41

صدای استان: رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: این دانشگاه برای دومین بار در فهرست ۱ درصد دانشگاه‌‏های برتر و موثر جهان در سال ۲۰۱۹ انتخاب شد.

به گزارش «صدای استان»؛ عبدالمجید مصلح روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این عنوان بر مبنای شاخص‌های کیفی درعملکرد ۱۰ ساله دانشگاه‌ها و موسسه‌های پژوهشی و پژوهشگران پراستناد برتر توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام آی اس سی (ISC) صورت گرفته‌است.

وی بیان کرد: براساس اعلام این پایگاه تعداد دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی ایران که در فهرست ۱ درصد برتر دنیا قرار دارند از ۳۰ دانشگاه در سال ۱۳۹۴ به ۶۵ دانشگاه در آذرماه جاری افزایش یافته‌است.

مصلح یادآور شد: در میان این لیست، ۲۷ دانشگاه جامع، ۲۲ دانشگاه علوم پزشکی، ۱۱ دانشگاه صنعتی و پنج مرکز تحقیقاتی حضور دارند.
وی ادامه داد: باعث افتخار است که دانشگاه خلیج فارس با تکیه بر تلاش‌های اعضای خود توانسته‌است مجدد در میان یک درصد دانشگاه‌های موثر جهان قرار گیرد.

مصلح اظهار دشات: این موفقیت در کنار انتخاب “پرویز ملک‌زاده” برای پیوستن به جمع یک درصد دانشمندان برتر و موثر جهان و فعالیت‌های ارزنده آموزشی و پژوهشی یک موفقیت بزرگ برای خانواده دانشگاه خلیج فارس محسوب می‌شود و امیداوریم با تداوم این روند شاهد پیشرفت روزافزون دانشگاه در پیشبرد اهداف و رسالت خود باشیم.

وی بیان کرد: این دانشگاه در این چند سال برای توسعه ارتباط خود در حوزه بین‌الملل و معرفی به عنوان دانشگاه کارآفرین همه تلاش‎های خود را بکار گرفته‌است.

دانشگاه خلیج فارس با حدود هفت هزار دانشجو در ۲۹ رشته کارشناسی، ۴۸ رشته کارشناسی ارشد و ۱۳ رشته دکترا، جهت گیری خود را در حوزه کار آفرینی قرار داده‌است، این دانشگاه از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان پایلوت دانشگاه کارآفرین انتخاب شده‌است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا