پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25092
تعداد نظرات: ۰

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: افرادی که در بازه زمانی دی تا اسفند نوسازی و عمران شهری بپردازند، از ۳۰ تا ۱۵ درصد جایزه خوش حسابی می‌گیرند.     به گزارش «صدای استان »؛ ابوذر دهدار بیان کرد: در جلسه دیروز شورا، لایحه شهرداری بوشهر در خصوص اعطای ۳۰ تا ۱۵ درصد جایزه خوش…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 25 آذر 1398 - 14:24

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: افرادی که در بازه زمانی دی تا اسفند نوسازی و عمران شهری بپردازند، از ۳۰ تا ۱۵ درصد جایزه خوش حسابی می‌گیرند.

 

 

به گزارش «صدای استان »؛ ابوذر دهدار بیان کرد: در جلسه دیروز شورا، لایحه شهرداری بوشهر در خصوص اعطای ۳۰ تا ۱۵ درصد جایزه خوش حسابی به شهروندان از دی تا اسفند به تصویب رسید.

 

 

او ادامه داد: بر اساس مصوبه شورا آن دسته از شهروندانی که عوارض نوسازی و عمران شهری خود را بپردازند، در دیماه از ۳۰ درصد تخفیف، در بهمن ۲۰ درصد و در اسفند از ۱۵ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: این مصوبه فرصت خوب و مناسبی برای شهروندان بدهکار ایجاد می‌کند تا برای پرداخت بدهی خود به شهرداری مراجعه کنند.دهدار افزود: با این کار شهرداری می‌تواند به منابع در آمدی بیشتری دسترسی داشته باشد تا خدمات شهری، عمران و آبادانی بیشتری را برای شهروندان فراهم سازد.

 

 

او عنوان کرد: یکی از مهم ترین منابع درآمدی شهرداری وصول عوارض تعیین شده از شهروندان در مقابل خدماتی است که دریافت می کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا