پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25012
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان بوشهر از راه اندازی مجدد ۱۴واحد صنعتی غیرفعال و راکد در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان بوشهر  با سرمایه گذاری ۸۷میلیارد ریال در سال رونق تولید خبر داد.     به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان بوشهر،…

تاریخ انتشار: شنبه ، 23 آذر 1398 - 11:33

صدای استان : مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان بوشهر از راه اندازی مجدد ۱۴واحد صنعتی غیرفعال و راکد در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان بوشهر  با سرمایه گذاری ۸۷میلیارد ریال در سال رونق تولید خبر داد.

 

 

به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان بوشهر، مهدی صفوی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی برسال رونق تولید و بر اساس اهداف و برنامه های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، احیاء مجدد واحدهای راکد و غیرفعال  که قبلا به بهره برداری رسیده و به دلایلی تعطیل شده اند، در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

 

 

وی تصریح کرد: با راه اندازی این واحدهای صنعتی برای ۲۳۹نفر بطور مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است.

این واحد های صنعتی در زمینه های بسته بندی مواد غذایی،کانی های غیرفلزی ، فلزی ، شیمیایی و سردخانه فعالیت می کنند.

ایشان افزود در همین راستا در سال گذشته ۱۹ واحد صنعتی راکد استان مجددا به چرخه تولید باز گشت و برای ۲۱۴ نفر از جوانان استان شغل ایجاد شد.

 

 

صفوی مشکلات بازار و فروش، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات مدیریتی را از جمله مهمترین دلایل تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی دانست و افزود: با انجام پروژه های عارضه یابی، مشاوره ، برنامه ریزی دقیق و اعطاء تسهیلات موثر به برخی از این واحدهای صنعتی ، این تعداد بنگاه به چرخه تولید بازگشتند.

 

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا