یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24764
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر عنوان کرد: جمع ثبت نام نهایی داوطلبان انتخابات مجلس در استان بوشهر تا پایان روز دوم ۴۷ نفر است که ۴۱ نفر مرد و ۶ نفر زن می باشند. به گزارش « صدای استان » به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 13 آذر 1398 - 13:15

صدای استان: سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر عنوان کرد: جمع ثبت نام نهایی داوطلبان انتخابات مجلس در استان بوشهر تا پایان روز دوم ۴۷ نفر است که ۴۱ نفر مرد و ۶ نفر زن می باشند.

به گزارش « صدای استان » به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر، خسرو دهقانی اظهار کرد: در روز سوم نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعا ۱۵ داوطلب شامل ۱۴ مرد و یک زن ثبت نام نمودند.

وی آمار حوزه های انتخابیه استان بوشهر را تا پایان روز سوم ثبت نام به شرح زیر اعلام کرد:
*حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۲۳ نفر
*حوزه دشتستان ۱۰ نفر
*حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۸ نفر
*حوزه دشتی و تنگستان ۶ نفر

این مسئول با اشاره به میانگین سنی داوطلبان اظهار کرد: تعداد ۱۱ نفر از داوطلبین بین ۳۰ تا ۳۵ سال؛ ۱۴ نفر ۳۶ تا ۴۰ سال؛ ۷ نفر بین ۴۶ تا ۵۰ سال؛ ۱۲ نفر ۵۱ تا ۵۵ سال؛ ۲ نفر ۴۱ تا ۴۵ سال و یک نفر ۵۶ تا ۶۰ سال است.

دهقانی خاطرنشان کرد: از این تعداد دو نفر دارای سابقه نمایندگی و ۱۰ نفر دارای سابقه داوطلبی در ادوار گذشته می باشند. همچنین به لحاظ تحصیلات ۳۶ نفر فوق لیسانس، ۴ نفر لیسانس، ۴ نفر دکترا و ۳ نفر تحصیلات حوزوی دارند.

وی افزود: به لحاظ گروه شغلی از میان داوطلبان این دوره تاکنون ۲۳ نفر کارمند، ۵ نفر فرهنگی، یک پزشک، ۴ نفر بازنشسته، ۳ نفر شغل آزاد، یک نفر وکیل و بقیه نیز از سایر مشاغل می باشند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا