شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24393
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر از آموزش هزار سرباز در بوشهر در قالب طرح «سرباز ماهر» خبر داد. به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان بوشهر؛ علی احمدی زاده با اشاره به جزئیات این طرح عنوان کرد: تعداد هزار سرباز در استان بوشهر در مرحله اول…

تاریخ انتشار: شنبه ، 18 آبان 1398 - 14:31

صدای استان: رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر از آموزش هزار سرباز در بوشهر در قالب طرح «سرباز ماهر» خبر داد.

به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان بوشهر؛ علی احمدی زاده با اشاره به جزئیات این طرح عنوان کرد: تعداد هزار سرباز در استان بوشهر در مرحله اول طرح «سرباز مهارت» توسط مرکز آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی بوشهر تحت آموزش قرار گرفتند.

وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های این طرح افزود: در طرح سرباز مهارت یا سرباز ماهر تعداد یک هزار سرباز نیروهای مسلح استان شامل نیروهای سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و دریابانی دوره‌های مهارت‌های عمومی حوزه کارآفرینی، اشتغال و مهارت‌های عمومی زندگی را فرا گرفتند.

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر با اشاره به آموزش مهارت‌های کاربردی و اساسی به سربازان در این دوره‌ها، تاکید کرد: تلاش کرده ایم آموزش کاربردی سربازان به منظور یادگیری مهارت‌های مرتبط با اشتغال، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی در ایجاد شرایط مناسب زندگی برای جوانان شرکت کننده در این دوره تاثیرگذار باشد.

احمدی زاده تصریح کرد: در قالب این طرح دوره‌های آموزشی مهارت‌های عمومی اشتغال و مهارت‌های عمومی زندگی به ۱۰۰۰ نفر از سربازان وظیفه نیروهای مسلح در محل مرکز آموزش های تخصصی جهاددانشگاهی بوشهر ارائه شد.

این مسئول آشنایی با اصول رزومه نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با مراکز و برنامه‌های حمایتی کسب و کارها، آشنایی با مراحل راه اندازی کسب و کارهای خرد، کلیات آشنایی با زندگی شغلی، آشنایی با آمادگی و برنامه ریزی شغلی، آشنایی با قوانین و مقررات کسب و کار و آشنایی با مهارت‌های بازاریابی و فروش را از اهم سرفصل‌های دوره مهارت‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی این طرح دانست.

وی همچنین آشنایی با مهارت‌های مدیریت هیجان و مقابله با استرس، آشنایی با مهارت‌های تصمیم گیری و مدیریت زمان، مهارت‌های خودآگاهی، آشنایی با مهارت‌های ارتباط موثر و روابط بین فردی، مهارت‌های تفکر انتقادی، مهارت‌های همدلی، مبانی ازدواج، تفکر خلاق و حل مسئله را نیز از سرفصل‌های دوره آشنایی با مهارت‌های زندگی عنوان کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا