جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24391
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : طرح ملی یک‌ساعت با محیط‌بان در مدرسه شهید “قنبرنیا” روستای اسلام‌آباد شهرستان گناوه اجرا شد. به گزارش « صدای استان » به نقل از ایرنا؛ در این برنامه که مدیر، معلم و والدین دانش‌آموزان این روستا شرکت داشتند، با مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست آشنا و به پرسش‌های آنان در باره…

تاریخ انتشار: شنبه ، 18 آبان 1398 - 14:29

صدای استان : طرح ملی یک‌ساعت با محیط‌بان در مدرسه شهید “قنبرنیا” روستای اسلام‌آباد شهرستان گناوه اجرا شد.

https://img9.irna.ir/d/r2/2019/11/09/4/156746737.jpg

به گزارش « صدای استان » به نقل از ایرنا؛ در این برنامه که مدیر، معلم و والدین دانش‌آموزان این روستا شرکت داشتند، با مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست آشنا و به پرسش‌های آنان در باره نحوه مشارکت در حفاظت از محیط زیست پاسخ داده شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: طرح یک ساعت با محیط‌بان در مدارس با هدف جلب مشارکت جوامع محلی در حفاظت آگاهانه از محیط زیست، ارتقای سطح آگاهی های زیست محیطی دانش آموزان و آشنایی این قشر با وظایف محیط‌بانان اجرا شد.

محمد تولیده افزود: یکی از دلایل برگزاری این مراسم در روستای اسلام آباد، حضور صیادان و شکارچیان و بالا بردن سطح آگاهی زیست محیطی مردم این روستا باتوجه به بعد مسافتی که با شهرستان دارند، است.

وی گفت: والدین بویژه مادران باید در تربیت فرزندان و مسئولیت‌پذیری آنان در مسئولیت‌های اجتماعی و  زیست‌محیطی نقشی مهم ایفا کنند.

تولیده اضافه کرد: با نهادینه شدن اخلاق محیط زیستی در ذهن و اندیشه دانش‌آموزان می‌تواند بسیاری از مشکلات این حوزه را حل و  نسلی دوستدار محیط زیست پرورش کرد.

وی یادآور شد: این طرح  با همکاری بخش آموزش و روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش گناوه برگزار شد.

وی افزود: در پایان این برنامه به رسم یادبود هدایایی که با مشارکت اداره محیط زیست تهیه شده بود به دانش آموزان اهدا شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا