جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24387
تعداد نظرات: ۰

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: این اداره کل در ارزیابی عملکرد ستاد اجرایی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE در بین بنادر کشور موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد.   به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، سیاوش ارجمند زاده…

تاریخ انتشار: شنبه ، 18 آبان 1398 - 12:20

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: این اداره کل در ارزیابی عملکرد ستاد اجرایی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE در بین بنادر کشور موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد.

 

کسب رتبه نخست کشوری توسط بندر بوشهر در مدیریت بحران و پدافند غیرعاملبه گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، سیاوش ارجمند زاده در این رابطه افزود: تمام موضوع های مدیریت بحران در بحث پیشگیرانه، مدیریت ریسک، برنامه زمان بندی اجرا الزامات، تجزیه و تحلیل حوادث از جمله شاخص های منجر به کسب این موفقیت است.

 

وی بیان کرد: بهبود مستمر در شاخص های شبه حوادث، شاخص‎های محیط زیست، شاخص ها بهداشت اماکن و همچنین ایمنی اسکله ها، ساختمان، انبارها و شناورهای خدماتی از دیگر موارد تاثیرگذار در اختصاص رتبه نخست کشور در مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE به استان بوشهر است.

 

ارجمندزاده یادآور شد: ستاد اجرایی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر شامل مدیرکل، معاونان، رئوسای ادارات و کارگروه مدیریت بحران است.
وی اظهار داشت: در هفته پدافند غیرعامل ویژه برنامه های مختلف در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اجرا شده که از مهم ترین آنها می توان به یک آمادگی جسمانی بانوان، مانور زیستی، آموزش احیا و امداد نجات توسط کارکنان اورژانس و همایش استانی پدافند غیرعامل اشاره کرد.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همزمان با هفته مدیریت بحران نیز همایش مدیریت بحران و همچنین مانور آن در برج اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار می شود


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا