جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24299
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اگر می‌خواهیم منطقه عسلویه همواره احیا باشد باید مشعل شهدا را روشن نگه‌داریم تا منطقه نیز برافراشته باشد. به گزارش « صدای استان »؛ سردار علی رزمجو در جمع اعضا ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان عسلویه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 14 آبان 1398 - 09:58

صدای استان : فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اگر می‌خواهیم منطقه عسلویه همواره احیا باشد باید مشعل شهدا را روشن نگه‌داریم تا منطقه نیز برافراشته باشد.

به گزارش « صدای استان »؛ سردار علی رزمجو در جمع اعضا ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان عسلویه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: نور کشور و این منطقه به عنوان قطب انرژی جمهوری اسلامی برمی‌گردد به عظمت و خون شهدا و همه کسایی که باجان خود از کشور دفاع کردند.

برای احیای منطقه عسلویه باید مشعل یاد شهدا را روشن نگه‌ داریم

وی با بیان اینکه شعله‌های فروزان پارس جنوبی در عسلویه به رشادت شهدا در جبهه‌ها برمی‌گردد تصریح کرد: در عسلویه شعله‌های آن‌چنانی پالایشگاه‌های گاز و تأسیسات و صنایع دیگر در شب روشنایی دارد، برمی‌گردد به مشعل‌هایی که شهدا در جبهه‌های نبرد پرتوافشانی کرده‌اند.

رزمجو با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان عسلویه گفت: شهدا اقیانوسی هستند که هرکس به آن بپیوندد از خیر و برکت دنیوی و آخروی بهره‌مند می‌شوند.

احیای فرهنگ ایثار و شهادت

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: عسلویه در برپایی و احیا فرهنگ ایثار و شهادت همواره نقش داشته و الان باید نقش ایفا کند.

دبیر کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر گفت: در آستانه برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر، یادواره شهدای شهرستان‌های استان از جمله عسلویه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: اقتدار، آسایش و پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی مدیون رشادت‌های شهداست و اگر امروز در عسلویه شعله‌های آنچنانی پالایشگاه‌های گاز و تأسیسات و صنایع دیگر در شب روشنایی دارد، برمی‌گردد به مشعل‌هایی که شهدا در جبهه‌های نبرد پرتوافشانی کرده‌اند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا