پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24068
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: در اثر دو فقره آتش‌سوزی ۲۴ ساعت گذشته در روستای «مال‌ قایدو» شهر گناوه پنج نفرمصدوم شدند و خسارت مالی به بار آمد. به گزارش « صدای استان»؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی  و خدمات ایمنی شهرداری گناوه به ایرنا گفت: در پی گزارش دریافتی از وقوع یک فقره آتش‌سوزی بامداد روز جاری در طبقه…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 6 آبان 1398 - 10:32

صدای استان: در اثر دو فقره آتش‌سوزی ۲۴ ساعت گذشته در روستای «مال‌ قایدو» شهر گناوه پنج نفرمصدوم شدند و خسارت مالی به بار آمد.

به گزارش « صدای استان»؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی  و خدمات ایمنی شهرداری گناوه به ایرنا گفت: در پی گزارش دریافتی از وقوع یک فقره آتش‌سوزی بامداد روز جاری در طبقه چهارم مجتمع مسکونی روستای مال قاید، ماموران به محل اعزام و به نجات ساکنان آن و اطفای حریق پرداختند.

https://img9.irna.ir/d/r2/2019/10/27/4/156720977.jpg

ولی سیفی افزود: در این حادثه علاوه بر خسارت مالی، پنج نفر از ساکنان این مجتمع  بر اثر دود زیاد و گازگرفتکی مصدوم شدند و به بیمارستان انتقال یافتند.

وی اظهارداشت: در جریان امدادرسانی به ساکنان این مجتمع یکی از ماموران آتش نشان بر اثر حرارت و دود ناشی به بیمارستان انتقال یافت که پس از بهبودی به محل خدمت خود بازگشت.

سیفی گفت: در حادثه دیگر آتش‌سوزی که در یکی از واحدهای مسکونی مهر شهر گناوه رخ داد، خسارت مالی دربرداشت اما به ساکنان آن آسیبی وارد نشد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا