شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24060
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: فرماندار تنگستان استان بوشهر از باغداران این شهرستان خواست برای نگهداری محصول خرما و مبارزه با آفت‌ها و حشره‌های موذی از قرص برنج استفاده نکنند. به گزارش « صدای استان »؛ عبدالحسن رفیعی‌پور شنبه شب درجلسه کار گروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان وخانواده شهرستان تنگستان افزود: قرص برنج خطرناک و کشنده است به…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 6 آبان 1398 - 10:27

صدای استان: فرماندار تنگستان استان بوشهر از باغداران این شهرستان خواست برای نگهداری محصول خرما و مبارزه با آفت‌ها و حشره‌های موذی از قرص برنج استفاده نکنند.

به گزارش « صدای استان »؛ عبدالحسن رفیعی‌پور شنبه شب درجلسه کار گروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان وخانواده شهرستان تنگستان افزود: قرص برنج خطرناک و کشنده است به همین دلیل از این مواد به عنوان آفت‌کش نباید استفاده شود.

وی بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و صنعت معدن و تجارت ضمن اطلاع رسانی لازم با بازدیدهای مستمر از داروخانه‌ها، سم فروشی‌ها و عطاری‌ها در صورت مشاهده عرضه قرص برنج برخورد قانونی به‌عمل آورند.

رفیعی‌پور اضافه کرد: سلامت افراد جامعه یکی از مهمترین مقوله‌هایی است که باید مورد توجه مدیران و افراد جامعه قرار گیرد.

وی بیان کرد: ارتقای سطح سلامت جامعه در گرو تعامل و همکاری‌های همه جانبه مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهروندان با شبکه و مرکز بهداشت شهرستان است.

رئیس کار گروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان وخانواده تنگستان با اشاره به اجرای طرح سامانه پرونده الکترونیک سلامت گفت: ایجاد زمینه لازم برای ارائه خدمات پیشرفته سلامت الکترونیکی از طریق پرونده الکترونیکی سلامت، نظارت بر کیفیت ارائه خدمات سلامت، مدیریت حوزه سلامت کشور مبتنی بر اطلاعات دقیق و یکپارچه، افزایش سرعت و کیفیت تولید دانش پزشکی و زیستی و ایجاد زمینه لازم برای توزیع عادلانه منابع سلامت از ماموریت‌های این سامانه است.

رفیعی پور تاکید کرد: در مورد بهداشت عمومی مردم با هیچ کسی تعارف نداریم و اگر قرار است کاری در این زمینه انجام شود باید اصولی باشد در غیر این صورت از قبل گفته شود تا بررسی و مشکلات آن حل شود.

وی ادامه داد: کارها و اقدام‌ها در حوزه سلامت نباید به نیت رفع تکلیف فعالیت‌ها باشد.

فرماندار تنگستان ضمن گلایه از برخی مدیران افزود:  اگر مصوبه و دستوری صادر می‌شود باید در زمان مشخص اجرا و مشکل برطرف شود و هرگونه کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست و برخورد قانونی می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا