شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24028
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس اتحادیه پیرایشگران مردانه شهرستان بوشهر ضمن اشاره به فعالیت های ممنوع در واحدهای صنفی پیرایشگاه مردانه گفت: واحدهای صنفی پیرایشگاه مردانه اجازه ندارند مدل هایی که طرح و یا اسم روی سر مشتری ایجاد می شود را کارکنند. به گزارش « صدای استان» به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف؛ ابراهیم شایان…

تاریخ انتشار: شنبه ، 4 آبان 1398 - 11:52

صدای استان: رئیس اتحادیه پیرایشگران مردانه شهرستان بوشهر ضمن اشاره به فعالیت های ممنوع در واحدهای صنفی پیرایشگاه مردانه گفت: واحدهای صنفی پیرایشگاه مردانه اجازه ندارند مدل هایی که طرح و یا اسم روی سر مشتری ایجاد می شود را کارکنند.

به گزارش « صدای استان» به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف؛ ابراهیم شایان ادامه داد: استعمال دخانیات در واحدهای صنفی پیرایشگری مردانه ممنوع است و هیچ واحد صنفی اجازه ندارد مشتری هایی که وسایل شخصی ندارند را بپذیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در سال های اخیر پاکسازی صورت با ماسک و بخور صورت و شمع بین آقایان بوشهری طرفداران زیادی پیدا کرده که تقریبا همه واحدهای صنفی این فعالیت را انجام می دهند.

وی ادامه داد: گریم داماد و فروش وسایل پیرایش از دیگر خدماتی است که در این واحدهای صنفی انجام می شود.

شایان در ادامه ضمن اشاره به فعالیت های تخصصی پیرایشگاه های مردانه خاطرنشان کرد: در حال حاضر پنج واحد صنفی پیرایشگاه در شهرستان بوشهر به صورت تخصصی در زمینه پیرایش موی کودکان فعالیت می کنند که این نوع کار با استقبال مناسب والدین بوشهری مواجه شده است و انتظار می رود در آینده تعداد واحدهای صنفی که این گونه کارها انجام می دهند افزایش یابد.

وی در پایان گفته های خود ابراز داشت: در حال حاضر ۱۵۰ پروانه کسب پیرایشگاه در شهر مرکز استان و ۴۰ پروانه کسب در بخش مرکزی صادر شده است و حدود ۵۰ واحد صنفی نیز جهت کسب پروانه کسب اقدام نموده اند.

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا