شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22325
تعداد نظرات: ۰

همایش دهیاران و شهرداران استان بوشهر ظهر امروز در سالن مجتمع فرهنگی و هنری بوشهر برگزار شد.   « صدای استان »؛ در این همایش استاندار بوشهر با تاکید بر نقش مهم دهیاران در توسعه عمران روستایی اظهار داشت: طرح‌های اشتغال روستایی و پایدار باید در دستور کار دهیاران قرار بگیرد.     عبدالکریم گراوند…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 16 تیر 1398 - 21:45

همایش دهیاران و شهرداران استان بوشهر ظهر امروز در سالن مجتمع فرهنگی و هنری بوشهر برگزار شد.

 

« صدای استان »؛ در این همایش استاندار بوشهر با تاکید بر نقش مهم دهیاران در توسعه عمران روستایی اظهار داشت: طرح‌های اشتغال روستایی و پایدار باید در دستور کار دهیاران قرار بگیرد.

 

 

عبدالکریم گراوند با بیان اینکه ظرفیت‌های مهم اشتغال‌زایی در روستاهای استان بوشهر وجود دارد تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های اشتغال‌زایی و تولیدی در عرصه کشاورزی، شیلاتی و گردشگری که مورد حمایت ویژه دولت است در دستور کار دهیاران قرار بگیرد.

 

پیشکسوت فرهنگ و هنر استان بوشهر نیز با تاکید بر حمایت از بسته‌های فرهنگی در توسعه صنعت گردشگری اظهار داشت: هنر موسیقی استان بوشهر ظرفیت مهمی در عرصه جذب توریست فرهنگی و هنری است که باید دهیاران و شهرداران از این ظرفیت استفاده کنند.

 

 

پیمان زند با تاکید بر این نکته که موسیقی بوشهری و آوازهای مادری باید در شهرها و روستاها در راستای جذب گردشگری احیاء شود گفت: امروزه گروه های موسیقی بوشهر در تلاشند تا آوازهای سرزمین مادریمان را به گوش جهان برسانند پس می طلبد که شما عزیزان از این بسته های فرهنگی در جشن ها و اعیاد حمایت کنید تا این چرخه بتوان ادامه حیات دهد من خواهش می کنم به جای اینکه شهرداری‌ها با هزینه های زیاد گروه های هنری را از خارج استان می آورند از فرزندان هنرمند همین استان حمایت کنند و که خود هم باعث درآمد زایی برای گروه های هنری می شود هم برای جذب توریست بسیار کار آمد است.


برچسب ها: #پیمان زند
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا