پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21818
تعداد نظرات: ۰

داریوش غذبانی فیلم ساز بوشهری با فیلم کوتاه دام جایزه بهترین کارگردانی و اجرا از جشنواره بین المللی فیدبک آمریکا را به دست آورد. به گزارش « صدای استان »؛ فیلم ۱۲ دقیقه‌ای “دام” داستان زندگی دو زن است که در عراق زندگی و از خانه و فرزندان خود در برابر نیروهای تکفیری دفاع می‌کنند….

تاریخ انتشار: شنبه ، 18 خرداد 1398 - 08:20

داریوش غذبانی فیلم ساز بوشهری با فیلم کوتاه دام جایزه بهترین کارگردانی و اجرا از جشنواره بین المللی فیدبک آمریکا را به دست آورد.

به گزارش « صدای استان »؛ فیلم ۱۲ دقیقه‌ای “دام” داستان زندگی دو زن است که در عراق زندگی و از خانه و فرزندان خود در برابر نیروهای تکفیری دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به ضرورت به روز بودن موضوعات در سینما گفت: من پیش از این قصه‌ای درباره جنگ ایران و عراق داشتم که تصمیم گرفتم آن را به روز کنم و بر همین اساس از دل آن قصه، داستان فیلم «دام» شکل گرفت که بحث روز جامعه است.

داریوش غذبانی با اشاره به اینکه «دام» در بخش مسابقه سینمای ایران در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» نیز حضور داشته است، افزود: محمدرضا مهیمنیان نژاد (فیلمبردار)، حسن شبانکاره (صدابردار و صداگذاری)، آرش خزایی (تدوین)، حسین عالی نژاد (طراحی صحنه)، هدا نوری زاده (طراحی لباس)، بهنام پورشکیبا (پوستر و تیزر)، لیلا بارگاهی، ماندانا احمدی و یوسف یزدانی (بازیگر) از جمله عوامل تولید این فیلم هستند.

داریوش غذبانی فیلم‌ساز و کارگردان بوشهری متولد  ۱۳۵۴ و فارغ‌التحصیل دانشگاه سینما و تئاتر سوره اصفهان است.

این هنرمند تاکنون ۱۵  فیلم کوتاه همچون «حنانه»، «مردان آفتاب»، «امید»، «وصال»، «تنفس مصنوعی»، «آن شب» و همچنین فیلم بلند سینمایی «خماری» را  ساخته و در فیلم «آن سه» نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا