یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21655
تعداد نظرات: ۰

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا و تداوم هوای گرم و مرطوب در این استان است. به گزارش « صدای استان »؛ پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با این وجود پیش بینی می‌شود در ساعاتی از روز…

تاریخ انتشار: شنبه ، 11 خرداد 1398 - 14:03

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا و تداوم هوای گرم و مرطوب در این استان است.

به گزارش « صدای استان »؛ پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با این وجود پیش بینی می‌شود در ساعاتی از روز سرعت وزش باد در سواحل استان بویژه سواحل جنوبی استان به طور نسبی افزایش یابد.

وی بیان کرد: بنابراین در این مدت در برخی ساعات وزش ملایم باد، غبار محلی و در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پدیده غالب در استان بوشهر پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با غبار محلی و وزش ملایم باد، گاهی افزایش ابر و صبحگاه در برخی نقاط مه رقیق پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی گاهی شرقی با سرعت هشت تا ۲۸ و در بعد از ظهر در برخی نقاط گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

مساعدی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتی متر و در سواحل جنوبی درساعات بعد از ظهر تا شب ۱۲۰ سانتی متر پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۳۵ بامداد، مد اول ۰۷:۱۲، جزر دوم ۱۴:۱۸ و مد دوم ۲۰:۱۸ خواهد.

مساعدی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته خورموج و گناوه به ترتیب با ۴۳ و ۳۸ درجه سانتیگراد بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا