چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21631
تعداد نظرات: ۰

بالگرد اورژانس بوشهر برای نجات جانِ کودک دو و نیم ساله بوشهری به پرواز در آمد. به گزارش « صدای استان » به نقل از ایسنا منطقه بوشهر، رییس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: کودک بوشهری به علت تشنج‌های مکرر نیاز به مرکز نرولوژی پیشرفته داشت که توسط بالگرد از…

تاریخ انتشار: جمعه ، 10 خرداد 1398 - 13:38

بالگرد اورژانس بوشهر برای نجات جانِ کودک دو و نیم ساله بوشهری به پرواز در آمد.

به گزارش « صدای استان » به نقل از ایسنا منطقه بوشهر، رییس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: کودک بوشهری به علت تشنج‌های مکرر نیاز به مرکز نرولوژی پیشرفته داشت که توسط بالگرد از بیمارستان خلیج فارس خارگ به بیمارستان نمازی شیراز منتقل گردید.

 

 

دکتر عبدالرحیم دادجو افزود: این بالگرد در روز چهارشنبه هشتم خرداد سال جاری ساعت ۱۲:۵۲ برای نجات جان کودک دو و نیم ساله به پرواز در آمد.

 

 

وی اظهار کرد: در این ماموریت تیم پزشکی خدارحم نویدکیا و مهران عباسی به کمک تیم پروازی کاپیتان رحیمی و کاپیتان بهادری کودک بوشهری را که به علت تشنج‌های مکرر نیاز به مرکز نرولوژی پیشرفته داشت به بیمارستان نمازی شیراز منتقل کردند.

 

 

گفتنی است تشنج یک فعالیت غیرطبیعی مغز است که می تواند به صورت لرزش، سفت شدن بدن، خیرگی چشم ها، پرش اندام ها، زمین خوردن های مکرر، کاهش سطح هوشیاری و یا شل شدن بدن خودش را نشان دهد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا