پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21582
تعداد نظرات: ۰

بخشدار آبپخش گفت: اگر اقدامی عاجل برای مقابله با حمله ملخ‌های صحرایی و همکاری گسترده مردم و نهادهای دولتی صورت نگیرد با تخریب وسیع بخش کشاورزی در آبپخش روبرو خواهیم بود.   به گزارش « صدای استان » به نقل از فارس؛ علی تنگ ارمی در نشست شورای اداری بخش آبپخش با اشاره به شعار…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 8 خرداد 1398 - 11:41

بخشدار آبپخش گفت: اگر اقدامی عاجل برای مقابله با حمله ملخ‌های صحرایی و همکاری گسترده مردم و نهادهای دولتی صورت نگیرد با تخریب وسیع بخش کشاورزی در آبپخش روبرو خواهیم بود.

 

Image result for ‫تنگ ارمی بخشدار ابپخش‬‎به گزارش « صدای استان » به نقل از فارس؛ علی تنگ ارمی در نشست شورای اداری بخش آبپخش با اشاره به شعار سال اظهار داشت: تولید پایدار از اولویت‌های نظام اسلامی در برهه کنونی است و بارها مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور و مسئولان عالی رتبه نظام بر این مهم تاکید کرده‌اند و بر همه مسئولان اجرایی بخش لازم است در جهت رفع موانع تولید با متقاضیان نهایت همکاری را داشته باشند.

 

 

بخشدار آبپخش در رابطه با بحران هجوم ملخ‌های صحرایی به مناطق جنوبی کشور و استان و شهرستان تصریح کرد: این بحران، سبب می‌شود بخش کشاورزی ما با مشکل جدی مواجه شود و اگر اقدامی عاجل و همکاری گسترده مردم و نهادهای دولتی صورت نگیرد با تخریب وسیع بخش کشاورزی روبرو خواهیم بود.

 

 

وی بیان داشت: البته مجموعه دولت و وزارت جهاد کشاورزی پای کارند و اقدامات خوبی صورت گرفته است که امیدوارم با همراهی مردم شاهد رفع این بحران در سریع‌ترین زمان ممکن باشیم.

تنگ ارمی افزود: مجموعه سپاه شهرستان هم پای کار آمده‌اند و همه امکانات خود را برای مقابله با بحران ملخ‌های صحرایی بسیج کرده‌اند.

 

 

وی با تقدیر از همکاری دستگاه‌های اجرایی و دهیاران و کشاورزان در مبارزه با آفت ملخ صحرایی خاطرنشان کرد: در زمانی که این بحران قابل از بین بردن و حل می‌باشد همان‌طور که دستگاه‌های اجرایی و کشاورزان در کنار جهاد کشاورزی یک تیم کاملا واحد را تشکیل داده‌اند به کار خود ادامه دهند تا از این بحران که اگر نادیده گرفته شود بسیار مخاطره‌آمیز هست خارج و رهایی پیدا کنیم.

 

 

رئیس شورای اداری بخش آبپخش بر لزوم اطلاع‌رسانی به مردم تاکید کرده و ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی جهت ارائه خدمات دولت، ارتباط تنگاتنگی با رسانه‌ها داشته باشند و عملکرد مجموعه خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا مردم نیز از خدمات و تلاش‌هایی که دستگاه‌های دولتی در جهت رفاه و خدمات‌رسانی برای مردم انجام می‌دهد اطلاع داشته باشند.

 

 

وی عنوان کرد:بی‌دریغ دستگاه‌ها و اداراتی که اطلاع‌رسانی بهتر در راستای شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی دارند موفق‌تر و از عملکرد مطلوب‌تری برخوردار هستند.

 

سهل‌انگاری در مقابله با ملخ‌ها،  کشاورزی آبپخش را نابود می‌کند

 

 

بخشدار آبپخش با بیان اینکه در هر برهه‌ای از تاریخ که مردم ایران اسلامی کنار هم بوده‌اند از نشیب‌های تاریخی با صلابت عبور کرده‌ایم، از مردم شریف آبپخش دعوت کرد جهت اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و محکوم نمودن اقدامات خصمانه آمریکا و متحدانش در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری گسترده و باشکوه داشته باشند.

تنگ ارمی با بیان اینکه روز قدس روز اتحاد جامعه اسلامی است، یادآور شد: مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی و اعتراض به جامعه استکباری و ظلم‌ستیزی، ایستادگی، اتحاد و وحدت در عمل  را به رخ جهان و جهانیان  می‌کشند.

 

 

وی ادامه داد: مردم شریف و غیور شهر آبپخش نیز به نوبه خود در کنار مسئولین این بخش هم صدا با جامعه اسلامی نسبت به این زورگویی‌ها و تهاجمات و اقدام خصمانه آمریکا نسبت به سپاه پاسداران همانند سرتاسر کشور  به پا می‌خیزد و فریاد حق را سر می‌دهند.

 

 

این مقام مسئول با اشاره به جشن گلریزان ابراز کرد: خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد چشم انتظار دستان پرمهر مردم مؤمن و نوع‌دوست هستند و از همه مردم می‌خواهم در این کار خداپسندانه شرکت نمایند و چه بسا تعداد زیادی در بند هستند که این روزها با توجه به این شرایط زندگی به سرپرست خود نیاز دارند و با این اقدام خداپسندانه و توجه به اینکه در ماه مهمانی خدا ماه  پربرکت رمضان قرار داریم چه زیباست با کمک ما افرادی به آغوش خانواده خود بازگردند.

 

 

 وی افزود: اهالی رسانه نیز در این مورد می‌توانند نقش وافر و به‌سزایی داشته باشتد تا حداکثر کمک‌ها  و همیاری‌ها جمع‌آوری شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا